Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voikohan "ystäväni" manipuloida tjs. mua?

Vierailija
24.06.2010 |

Avauduin täällä aiemmin, että olin sanonut todella pahasti ystävälleni ja pyysin anteeksi

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1188011/suutuin_ysta…

ketjussa näkyy kuinka anteeksipyyntö on tapahtunut ja miten vastapuoli siihen reagoi...anteeksipyynnön jälkeen hän lähetti ehkä pari sp.viestiä (mm. sen reagoinnin) ja yhden viestin, jossa hän luuli minusta todella pahaa (laski kyllä pisteet roppakaupalla). Noihin viesteihin vastasin, luuletko tosissan, että en pyytänyt anteeksi vilpittömästi ja se luulo juuttu...

No ystäväni vastasi näihin ja viestissä luki mm. että viesteihin voi kirjoittaa mitä vaan (ei sais!) ja että hän ei olisi minun mielestäni kelvollinen mihinkään. En ole koskaan hänelle noin sanonut. En tiedä mikä häntä vaivaa. Hän selosti yhtä asiaa, johon vastasin ihan normaalisti, niin olin kuulema vastanut niin että hänestä oli tuntunut, että hän ei olisi saanut kirjoittaa sitä asiaa ollenkaan.

Kirjoitellaan siksi, koska välimatka on pitkä. Kävin hänen luonaan viimekesänä lasten kanssa. Hänessä on jotain outoa. Hän on koko ajan äänessä...Hän liikkuu koko ajan, sellaista outoa rauhattomuutta... Mutta hitto kun hän ei jätä mua rauhaan. Tai ehkä jättääkin, kun itsehän hän halusi, että jätän hänet rauhaan... Vaikka hän on vähän viestitellyt sen anteeksipyynnön jälkeen...

Toisaalta meidän välillä on jotain vahvaa...tuntuu kuin en pääsisi millään hänestä eroon, vaikka järkevää olisi. Kirjoitin hänen eräästä tempauksesta toisen ketjun, jossa useimmat eivät ymmärtäneet hänen ajatusmaailmaansa...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla