Minkä ihmeen sairauden oireita nää voi olla?
Nyt jo kahtena yön on paleltanut niin kovin ettei mitään järkeä... tuntuu ku ois kuumetta mut ei sit kuitenkaan oo. Aamulla ku herää on olo ihan ok et töihin oon voinnu lähteä. Mut kuitenki tuntuu et kaikki ei oo ihan ok. Mahaan koskee ja vihloo ja tuntuu välil et oksennus tulis. Närästää aika ajoin ja välillä silmissä lentää "tähtiä" näkyy värit erilaisina ku ne on, katoin tänäänki kaupassa mustaa paitaa ja huudahdin vaa et hirveitä ruskeita laikkuja täs vaik se oliki ihan kokomusta.
Jotenki on seksihalutki kaikonneet viime aikoina, viimeistään nyt parina päivänä ei oo ollu mitään haluja vaik muuten oon ollu aina munassa kiinni.
Hoidin kummityttöä viikonloppuna ja se oli just hyvää vauhtia tervehtymässä paskataudista et voisko olla jotain sellaista sitten... mut ei kehtais töistäkää olla pois..
Raskauttaki oon miettiny yhtenä vaihtoehtona, kuukautiset oli viimeks maaliskuussa. Mut ne nyt on olleet koko ikäni erittäin epäsäännölliset eikä oo haitannu yhtään.
Nimim. illan kylmyyttä taas ootellessa.
Kommentit (2)
alkuraskaudesta palelsi kuin horkassa
sellaisiakin on, jotka eivät tee kunnon tautia, vaan tuollaista epämääräistä vaivaa, varsinkin aikuisille. Pese kädet hyvin ettei tartu.