Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut tasan kuukauden työttömänä, enkä vielä edes vieraillut MOL:in sivuilla.

Vierailija
24.06.2010 |

Enkä lähettänyt ainuttakaan työhakemusta saati muistanut koko asiaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkkäristä rahaa ja ilmoittanut itsesi työttömäksi?

Vierailija
2/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäisen päivärahahakemuksenkin jo laittanut. En aio yhtään työhakemusta ikinä tehtailla, työttömyys on mulle sopivin olotila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti kesästä äläkä stressaa :) Itse kerkesin olla 3kk kotona, kun tuli ilmoitus, että pitää osallistua eri kaupungissa olevalle kurssille joka kestää 5kk. Joka päivä 8h ja sisälsi vielä 5 viikkoa ilmaista työharjoittelua jollekkin firmalle. Kurssilla oli sellaisia asioita, joissa ei ole minulel mitään utta. Aivan tyhjänpäiväistä paskaa. Jos ei mennyt, tuli 3kk karenssi. Sain onneksi saikkua ettei tarvinnut osallistua.

Hyvät rahat vetää ne yksityiset firmat jotka tehtailee työkkäreille aivan turhia koulutuksia ja firmat saa ilmaista työvoimaa työharjoittelijoista.

Vierailija
4/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät taatusti työllistä. Eli rauhassa saan olla ainakin koko kesän. Sitten ehkä pitää jollekin pilipalikurssille lähteä, mutta hoidan ainakin ilmaisen työharjoittelun niin laiskasti kuin vaan pystyn.

Vierailija
5/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaa pakko hakea, että työttömyysturva säilyy ilman karenssia...

Vierailija
6/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vanhentunut koulutus ja lähes olematon työkokemus, enkä aio kumpaakaan lisää hankkia.

Vierailija
7/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset pois,joilla on esim puoli vuotta työttömyysjaksoa takana. Kun hyviä hakijoita löytyy muutenkin, niin ei tarvitse sellaisia valita, ketkä vaan kotona laiskottelee.

Vierailija
8/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mollin sivuilla ja sieltä löytyi tasan 1 mua kiinnostava kurssi, mutten ole sille sopiva hakija.

Ja tasan 0 mulle sopivaa työpaikka eikä yksikään edes kiinnostanut.

Työpaikkoja oli auki lähes 300. ap

Vierailija
9/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jossain vaiheessa varmasti haluaisit,muttet välttämättä saa työpaikkaa,jos olet pitkän lusinut kotona ilman pätevää syytä esim.lasten hoito.

Vierailija
10/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa viikkoa kauemmin viihtyisin. Ja ole lusinut jo vuodesta 2000 työttömänä, ei kiinnosta enää edes yrittää hakea työtä tai koulutusta.

Vierailija
11/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksinees hyvän provon? No ei ollu. Taidat olla se, joka niitä tänne vähintään yhden päivässä tehtailee...

Vierailija
12/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aio uhrata työnhakuun sekunttiakaan. Ja ansiosidonnainen päiväraha juoksee, aikaisintaan 500 työttömän päivän jälkeen joudun orjaksi, mutta aion olla tosi laiska orja.

Vierailija
13/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyttää työttömät, jotka vaan makoilee sohvalla. Te pilaatte kaikkien työttömien maineen!

Oma mieheni on korkeasti koulutettu ja sai pörssifirmasta potkut. On nyt ollut 1 v 4kk työttömänä, meni heti ekana päivänä työkkäriin ja oli koulutuksessa ja työharjoittelussa koko vuoden. Ja yhä on. Seuraava pätevöitymiskoulutus alkaa syksyllä niin että lomaa jää väliin 3vk. Muuten hän on ollut joka arkipäivä opiskelemassa tai ilmaiseksi töissä 8h päivässä.

Ottaa todella päähän että hän ei vain ole saanut töitä kun niitä töitä ei vain ole, vaikka hän on kaikkensa tehnyt. Eniten, eniten ärsyttää työttömistä puhuminen yhtenä ryhmänä!!!

Vierailija
14/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulle sopivaa työtä ei vaan kerta kaikkea ole, kun on väärä koulutus ja sekin vanha.

Vierailija
15/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku saattaa sua uskoakin. Siis noinhan toimii varmaan lukuisa joukko ihmisiä, ei siinä mitään kummalista. Mutta että halusit muka tulla sen tänne vaan kertomaan ja tarkoitus ei ole herättää keskustelua yhteiskunnan loisista, jotka vetelehtii veronmaksajien kustannuksella. Koitas jotain toista aloitusta, jos se sais enemmän äksyjä liikkeelle :)

Vierailija
16/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saan istua sohvalla kannettavan kanssa ainakin sen 500 päivää, pitää vaan muistaa hakea lapset päiväkodista klo 17 mennessä.

Vierailija
17/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vettä myllyyn. Päiväkotikortti vedetty esiin. Mullakin on aikaa tässä istua ja vastailla sulle :)

Vierailija
18/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 metriä hakemaan lapset päiväkodista. Kuukausi pitäis sit niiden kanssa kotona kestää kun pk on kiinni heinäkuun.

Vierailija
19/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkkäristä rahaa ja ilmoittanut itsesi työttömäksi?

Työttömyyskorvauksen maksaa Kela tai työttömyyskassa, mut toki kannattaa asioida työkkärissä et saa lausunnon maksajalle oikeudesta työttömyyskorvaukseen.

Vierailija
20/21 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitas tehä tosta ihan uus aloitus.. että työttömänä, mut ei huvittais lapsia katella kotona ym. kyl sä tiiät. siihen saat varmaan paljon toivomias vastauksia. lupaan etten tuu siihen ketjuun "paljastamaan" sua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi