Viikon 41 piinailijoita?
Kommentit (26)
Jos ja kun tänää postiluukusta kolahtaa Aconin testit niin illalla luvassa kuulumisia tältä suunnalta. Pitääkääs peukkuja!!!
[color=Red] -Olivia [size=6] ♥
Moikka kaikille!:)
Olinkin mukana jo tuolla viikon 40 piinailijoissa, mut tää on se oikee pino!!! Aikamoista piinailua... Hätäisenä testasin jo viime perjantaina, ku tuntui, että olis ehkä jotain.. negahan sieltä tuli... Aattelin sit, varmistaa lauantaina, kun oli illalla menoja.. Taas negaa... Sunnuntaina (siis ei tosiaankaan minkään oikeen ajan puitteissa..) huomasin roskishaamujen, haamun.. siis tosiaan jotenkin valo vain osui viivan paikkaan... Kierrot on nyt siis 26/26-27..... piinan hetket.
Tuntuu vaan jotenkin, että acon olis kyllä jo näyttäny lauantaina plussaa, jos se sitä on... Huomenaamulla olis tarkotus testailla, jos täti ei kurvaa paikalle... Nipistelyä tuntuu eikä muita oireita oo, joten mikään ei oo varmaa...
Olivia-80: Joko testasit? Tulehan heti kertomaan mitä näyttää!;) Kiva kuulla edes toisten plussista, jos itsellä ei tärppää... Valaa uskoa tulevaan!;) Pidetään peukkuja!! db
Muusa78: Toiset on tosiaan testannu plussan jo ennen menkkoja, mut siinä on se riski, jos menee tosi aikaseen kesken, ja tulee vaan paha mieli... Mut kyllä silti testailin ja sinuna testailisin jo!!! :) Tulehan kertomaan tuloksista!!
Plussasäteitä ja tarrasukkia kaikille!!!
++++++++++++++++++++++++
Niin puhdas nega kuin vain voi olla. Ei haamun haamua. Mutta ei menkoistakaan tietoa. Eli kierto pitkittyy ja pitkittyy päivä päivältä, ja entistä vaikeampaa uskoa, että tässä ihan lähiakoina tärppäisi. Masentaa... vaikka toisaalta toiveissa oli alunperin elovauva, niin kaikkihan on mahdollista. Mutta alkais nyt jo ees ne saamarin menkat!!!!
Varovaisesti ilmoittelen, että sain aamulla haalean, punertavan haamun, joka näkyy missä valossa tahansa ja ilman kääntelyitä!! Yritän vielä ottaa rauhallisesti ja ilmoitankin sen näin todella hiljaisesti!! *kuiskaa*
Toivotaan, että negat kääntyy vielä plussaksi! Testasin lauantaina negan, joten siihen asti on toivoa, ku se pirun täti kurvaa paikalle!:(
Tsemppiä kaikille piinailuun!! :) ja voimahaleja tädin yllättämille!
++++++++++++++++++++
Moikka!
Minä testasin kanssa eilen illalla, vaikka olis kyllä kannattanut jättää tähän aamun.. Aluksi näytti negalta, mutta sitten erotin sellaisen tosi tosi haalean ¿viivanpaikan¿... en tiedä onko testissä sellaista viivanpaikkaa edes olemassa, kun ekaa kertaa testasin tolla acon10:llä vai oisko sitten haamu? Tällä hetkellä suhtaudun siihen, että se olis viivanpaikka.. aion kärsivällisesti odottaa parisen päivää ennen kuin testaan uudestaan.. Rinnat on kipeytyneet entisestään ja vatsatuntemukset jatkuneet, mutta luultavasti täti sieltä on vaan tulossa.. viimeistään perjantaina..
Omasta kokemuksesta... Lauantaina näytti negaa, mut hoksasin sunnuntaina " roskis haamujen haamun" , eli näytti ihan viivan paikalta ja ei minkään väriseltä.. Valo vaan osui siihen just sopivasti...
Tänä aamuna sit testasin taas ja tarkasti testin ennen tekoa, ettei siinä ainakaan sillon näkynyt mitään viivan paikkaa... 3 minuutin aikana siihen edelliseen " viivan paikkaa" sit ilmesty punertava viiva!!!
Eli toivoa on vielä vaikka millä mitalla!! :) Mulla ainakin kipristelee masussa edelleen silleen, että on pakko juosta vessa tarkistamassa ettei se täti todellakaan oo tulossa kylään.. Eli piina jatkuu, vaikka plussa oliskin.....
(en taida itekkään saada selvää tästä kirjoituksesta, on nimittäin sen verran sekava/onnellinen olo!!!)
PLUSSAONNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+++++++++++++++++++++++
Elelen tässä jo kp45/39-41, eikä tätiä ole kuulunut. Kahden päivän ajan ovat nännit olleet todella arat ja puhalluskin niihin päin tuntuu raastiraudalta. Tänään on jomotellut alavatsaa ja jaloissakin on sellaista kasvusäryn tuntuista jomotusta. En tykkää yhtään olla tällaisessa välitilassa, koko ajan saa pelätä, että menkat alkavat.
Testien mukaan en ole raskaana (CB, Exact Surestep, Early Detection...), joten ei kai tässä nyt ole kyseessä muu kuin jokin hormonihäiriö. Ollaan oltu kyllä makkarissa ahkeria joka toinen päivä-meiningillä. Voihan olla, että jotakin on tapahtumassa, mutta se ei näy vielä testeissä. Toivossa on hyvä elää.
Onneksi kaapissa ei ole enää ainuttakaan testiä jäljellä. Apteekistakaan en enää kehtaa käydä ostamassa, sillä minut kohta jo muistetaan kaikissa niissä viidessä, joista olen tiuhaan tahtiin testejä ostellut.
Nyt menossa kp 21/25 ja viime lauantaina tuli testattua Aconilla nega. :( Lauantaina ajattelin kokeilla toisella testillä (en muista merkkiä) uudelleen jos tulos olisi toinen.
Oireita ei ole kummemmin ollut, tosin maanantaina alkoi rinnat jomottamaan...
Jännätään vielä muutama päivä.
Tässä kopsaus kerttujen viestistäni:
Tätiä ja gyneä odotellessa :' ((
Tein tänään Acon10 -testillä puhtaan negan. Nyt on kp31, ovistuntemusten perusteella olisin arvioinut kierron 27-28 päiväiseksi, mutta pisin kierto on mulla kerran ollut 34, joten eiköhän se japanin lippu vielä salkoon nouse :( Rinnatkaan ei ole enää yhtä arat kuin aiemmin.
Nyt olenkin todella huolestunut noista kohtukivuista, kun tosiaan piti sieltä jumpastakin kesken lähteä. Edellisessäkin kierrossa oli hieman kipuja, mutta tässä kierrossa paljon enemmän ja pahempia (kp19 lähtien). Tilaan gynelle ajan kunhan sais nyt sen tädin tänne ensin. Pelottaa, mikä on vikana...
Ja tuli kaksi viivaa!! Olo on uskomaton eli voiko tämä olla totta. . .Pikkupirut hyppii varmasti kauan olkapäillä höpöttäen tuulimunasta, mutta eiköhän se tästä.
Apua, hermostuttaa! Minä raskaana, tervetuloa pikkukakkonen kesällä :D
Pinoudun nyt tähänkin, koska vkon 40 pinossa ei vielä tapahtunut muutoksia...täällä siis edelleen piinailen / odottelen tädin kurvaavan paikalle, mitään ei ole vieläkään näkynyt tai tapahtunut.
olivia-80 samassa veneessä näköjään seilataan..
testasin viime la selvän negan, nyt menossa kp 33 ekasta luomusta ja seuraavan kerran ajattelin testata pe aamuna. valkkari on lisääntynyt taas, tänäänkin olin ihan varma että nyt ne menkat alkoi mutta kun kävi veskissä tarkistamassa, niin ei se ollut muuta kun valkkaria...mikä tietysti oli toooodella positiivista :) toivoa siis vielä on?
" uutena" oireena (yli viikon jo, runsaan) on ollut nännien aristus, koskaan pillereiden aikana ei ole ollut näin pitkään, tosin lähipäivinä sekin on vähän asettunut.
mutta katsotaan ja
plussatuulia kaikille :)))
Onnea täältäkin! Ollaan aivan samassa tilanteessa, eli testailin aamulla plussan!:) Vauva-laskurin la on 22.6.2006.. Mites sulla? toivottavasti tämä kestää sinne asti.... Itelläkin on ajatukset ollu aika sekavat, mut pitää yrittää ajatella positiivisesti ja ottaa rennosti!!
Onnittelut kaikille muillekin plussanneille!:) Ja plussasäteitä niitä tarvitseville!:)
+++++++++
23.6.2006 on LA pesun laskurin mukaan. Ei tätä meinaa uskoa, että juhannusvauva kai on tulossa. .
Ja niitähän oli nyt tosi monta!! Itse vielä piinailen, kp32/28-33 menossa. 14 yrityskierto menossa enkä millään uskalla testata! Teiltä plussaajilta kyselen uteliaana kaikkia mahdollisia oireita! Mulla oli jo viime viikolla ihan selviä menkkaoireita(mahaa, selkää ja jalkoja jomotti) odottelinkin jo viime viikon puolivälissä että tuhruvuoto alkaa, mutta ei ainakaan vielä mitään. Valkovuotoa on jonku verran, usein pitää käydä vessassa kun tuntuu että jotain lorahtaa... kyllä tämä piinailu on niin kamalaa!!!
Moikka!
Testasin aamulla samalla aconilla ja ¿viivanpaikkaa¿ hieman tummempi haamu tuli esiin :-) Tällä kertaa katsoin liuskaa tarkemmin ennen testausta.. ja totta, on se ihan valkoinen, ei näkynyt mitään viivanpaikkaa.. Nyt jännittää vahvistuuko tuo haamu plussaksi.. En uskalla iloita, haamu on vielä niin haalea..
Jään odottelemaan tuleeko täti vai ei.. Tänään 30/ 30-32.
Onnea plussanneille :-)!
Plussasäteitä vielä piinaileville!
En ole kirjoitellut tänne palstalle mitään kesän jälkeen. Ajattelin, että voisi auttaa asiaa jos jättäisi palstailun joksikin aikaa. Nyt löydän itseni täältä kurkkimasta entistä useammin ja nyt, kun piinaviikko on vauhdissa, en malta olla osallistumatta juttuihin.
Nyt on kp 29/28 ja tuntuu, että kohta täti on täällä taas... Ainahan sitä kuvittelee ja toivoo niitä oireita, mutta tädin tuloa ovat tähän mennessä enteilleet vaan! :( Nyt turvottavan olon ja nippailujen lisäksi on tullut se raskausajasta tuttu tukkoinen nenä, joka vaivaa enimmäkseen yöllä. Toinen uusi oire on hengästyminen. Sekin oli ekassa raskaudessa tuntuva vaiva alusta alkaen. Lämpökin on koholla, mutta se varmasti kohoaa jo pelkästä innostuksesta - että mitä jos sittenkin....
Haluan kai elätellä toiveita vähän pidempään enkä taida ihan heti testata. Vai onko parempi heti, että ei putoo liian korkealta?
Ansu ja tyttö vm03
[color=magenta]Täällä kp 26/28 (ehkä..eka luomukierto) Oireita on joka toinen päivä, saattavat hyvinkin olla hormonaalisia ja ihan mielikuvituksen aiheuttamaa. Alaselkää siis jomottaa edelleen, alavatsa ja siitä alaspäin jotenkin oudon tuntuinen, sitä kuuluisaa " painetta" , en osaa kuvailla tunnetta. Pissattaa kyllä vähän väliä ja olo on sellainen että menkat alkais hetkenä minä hyvänä. Mahassa myös juilii sillon tällön. Mutta siis ei sen kummempaa, jos ei tätiä näy niin testaan joskus ensi viikonloppuna.
Eka yritys siis meneillään ja esikoista kuumeilen joten mitkään oireet eivät ole entuudestaan tuttuja. Jänniä aikoja ;)
Peukkuja kaikille, toivotaan että saadaan ensi viikolla plussasade aikaiseksi!!!
Kathy♥
Minulla on nyt menossa kp28/n.28. Tilasin testit tänään. Toivottavasti tulevat tiistaina, niin pääsisin keskiviikkona testaamaan, ellei halveksittu täti taas tunkea itseään kylään.
Mulla oli jotain " kiinnittymiskipuja" aikanaan, saa nähdä oliko sitten oikeita... Siitä pari päivää tuli hiveesti limaa. Sitten kipeytyi nännit ja lopulta koko rinnat. Niitä nyt tässä tuskailen, aika kivuliasta jo. Kohdussa on välillä jotain hassua tuntunut, eilen ja tänään on ollut vähän hiljaisempaa sen suhteen. Joka vessareissulla saa pelätä, koska jää verivana paperiin. Hus pois sellaiset!
Nyt taitaa olla kp 27/n.34 eli viikonloppuun jää testaamiset, jos on mitään aihetta. Oireita ei kyllä ole plussan suuntaan, joten aika pessimistinen olen, muttei nii hirveästi menkkaoireitakaan. Pikkukakkonen toiveissa, plussa saisi jo tulla, sillä yritystä on yli vuosi ja yksi km takana! Plussatuulia piinailijoille!
Ei oo testejä kaapissa onneksi, niin ei tullut houkutuksia testailla tänäänkin. :)
Eilen alkoi menkkamainen jomotus illalla ja yölläkin heräsin pari kertaa ja kävin vessassa tarkistamassa alkoiko menkat, mut ei... Olen ymmälläni. Yleensä mulla ei tule tällaisia oireita ennen menkkoja. Tai ehkä en vaan tutkaile niitä niin kuin nyt...
Onko tänään kukaan testaillut? :)
(Kp 36/20-45)