voi oisko täällä tähän aikaan ketään kuka vois neuvoa, että miksi mun 2v lapseni
haluu koko ajan pitää vettä tai maitoa tai mehua suussa? Eli ei niele sitä vaan posket pullollaan pidättelee nestettä suussaan? Onko sillä hampaissa reikä tai jotain?
Kommentit (8)
nyt nukkuu tässä mun olkapäätäni vasten. on nyt muutaman päivän ajan pitänyt vettä aina välillä suussaan mutta tänään ekaa kertaa piiiiitkään aikaan heräsi itkien yöllä ja pyysi vettä ja yritti pitää sitä suussa taas koko ajan..
mitään neuvoa tai mainintaa mistään tällaisesta
nukkuu edelleen mutta voiko mehu vaahdottua noin. annoin sille myös mehua ennen kuin nukahti uudelleen. hengittää rauhallisesti-
piereskeli. oiskohan maha kipeä
...yks tuli mieleen. Mä joskus purin kieleen yöllä, ja siihen vesi suussa auttaa, tuntuu hyvältä. Eihän lapsen suussa ole arpia, aftoja, rokahtumia, muita vähänkään kipeän näköisiä kohtia?
ja se yrittää sitä sitten nesteellä lievittää. Mut miksi paha maku - en uskalla arvata. Tulehdusta jossain? Nielussa, kielessä, ikenissä? Kunhan arvailen...
Hyviä unia teille molemmille :) Kun heräät ja jos täällä käyt, kerrothan miten tilanne etenee, ja löytyikö syy tuohon pulmaan..?
voisko sillä olla jäänyt kalan ruoto kurkkuun vai reikä hampaassa?