Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Kuinka monta ylityötuntia olet tehnyt tänä vuonna?
Kommentit (3)
mutta alle 100 tuntia.
Olen parantanut tapani sillä mun työnantaja ei nouse eikä kaadu mun työpanokseen.
Otan töitä kotiin silloin kun siitä on mulle jotain hyötyä. Duunipaikalla en viihdy yhtään ylimääräistä minuuttiakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ylitöitä tekevät? Siis lääkäriltä kysyn.
Alue: Aihe vapaa
Mutta kaikki ylityörajat kyllä paukkuvat yli joka vuosi eikä tietenkään koskaan kysytä haluaako tai suostuuko niihin ylitöihin, vaan on pakko.
Viranomaiset eivät juuri valvo lääkärin oikeutta asiallisiin työaikoihin, kun sama taho on työnantaja, jonka on ne palvelut järjestettävä. Yksikään valitus ylityökattojen ylityksistä ei ole koskaan päätynyt edes kunnolla tutkittavaksi, kun aina vaan todetaan, että hommat eivät hoidu ilman ylitöitä.