Mun mielenterveys ei enää kestä lasten isän läsnäoloa. Mitä teen?
Ei vaan mikään lääkitys poista sitä vihaa ja raivoa, jota sen vittupään ruman pärstän näkeminen minussa saa aikaan. Kohta varmaan teen sille annelit ja hakkaan sen ruman naaman vasaralla tohjoksi.
Kommentit (16)
sekunttiakaan ilman että joudun hallitsemattoman raivon valtaan. Pelkkä puhelinkeskustelukin sen kanssa saa mut aivan raivohulluksi.
se tehnyt sulle jotain niin pahaa että koet tolla tavalla? yritä lasten tähden hillitä itseäsi.
..ja tuollaisille sekopäille sitten myönnetään lasten huoltajuuksia erotapauksissa.
Suomessahan äiti saa huoltajuuden lähes poikkeksetta vaikka olisi narkkari tai katuojassa oksennuksessa makaava juoppo ja isä mitä mallikkain ihminen.
ainoastaan lasten isä saa mut silmittömän raivon partaalle tekemisillään, muut eivät ole samaan pystyneet.
Tänäänkin jos ukko olis ollut näköpiirissä ja vasara käsillä, en olis mennyt takuuseen siitä mitä teen. Puhelin meinasi lentää seinään.
niin tuskin lasten isäkään huoltajuutta saa. Ja ilman lapsia mun ei tartte olla vittupään kanssa tekemisissä. Toivottavasti se hukkuu juhannuksena tai tukehtuu oksennukseensa.
Raivohullu kun olet, niin kyllähän sinä lapsiasikin hakkaat vai mitä?
Mene hoitoon tai mieluummin lyö itseäsi sillä vasaralla oikein kunnolla niin saavat lapsesikin elää elämään jossa ei tarvi pelätä raivohullua äitiä.
Mutta en vanno ettenkö joskus vähän vasaralla koputtelisi siittäjää jos menee kuppi lopullisesti nurin.
vittupää saa mut silmittömän raivon valtaa jo pelkällä olemuksellaan, ei tartte edes sanoa mitään. Onneksi ei tartte vastata sen puheluihin ja jos elareita ei maksa, niin kela kyllä maksaa ja perii sitten vittupäältä.
laita tuota samaa tilitystä lekurilla niin eiköhän kirjoita reseptin.
helpompaa on kun ei vastaa sen puheluihin, ei anna sen tulla katsomaan lapsiaan eikä avaa ovea. Käräjillä voidaan ehkä tavata seuraavan kerran kun tapaamisista sovitaan.
Mä pilaan ainakin sen vittupään juhannuksen kun en anna lasta sen mukaan mökille. Lapsi viihtyy ihan hyvin kotonakin eikä olis edes mökille haluamassa.
helpompaa on kun ei vastaa sen puheluihin, ei anna sen tulla katsomaan lapsiaan eikä avaa ovea. Käräjillä voidaan ehkä tavata seuraavan kerran kun tapaamisista sovitaan.
Mä pilaan ainakin sen vittupään juhannuksen kun en anna lasta sen mukaan mökille. Lapsi viihtyy ihan hyvin kotonakin eikä olis edes mökille haluamassa.
Selvittäkää riitanne privaatisti jookos.
Mä pilaan ainakin sen vittupään juhannuksen kun en anna lasta sen mukaan mökille. Lapsi viihtyy ihan hyvin kotonakin eikä olis edes mökille haluamassa.Selvittäkää riitanne privaatisti jookos.
Käänteistä syyttelyä. Esiintyy paljon palstalla.
samanlaisesta tapahtumasta omassa elämässä. Ja jos lapsen annan mökille, niin en anna mitään varusteita mukaan, anoppi ostakoot. Mies on aiheuttanut minulle niin paljon harmia, että ansaitsee saada takaisin samalla mitalla.
tulee kanssa ensi reaktiona kun näen exän että tekis mieli lyödä sitä sen typerään naamaan=)
Mutta onneksi paljon välimatkaa ja näen pari kertaa vuodessa sen..lapsia tapaa,ja asiat hoidetaan lähinnä tekstiviesteillä=)Lasten takia yritän pitää edes jotkut välit,ja lapsille en isäänsä hauku.
Pääsetkö heti huomenna väliaikaisesti jonnekin?