Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidätte kesämekon tai farkkujen kanssa SPORTTISANDAALEJA??

Vierailija
23.06.2010 |

Sporttisandaaleja kuuluu käyttää VAIN urheiluvaatteiden kanssa ja silloinkin korkeintaan jollain pitemmällä vaelluksella tms.

Kaupunkikengät ne eivät ole.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla on vaikea nivelsairaus, joka ei näy päälle. Selkäni pysyy niillä sporttisandaaleilla kunnossa ja pystyn elämään normaalimpaa elämää. Ja ne sandaalit näyttävät edes jotenkin normaalimmalta kuin varta vasten tehdyt tukipohjalliset "vammaiskengät". Ja en tosiaan jaksa ymmärtää miten pikkumaisia ihmiset ovat. Ikäänkuin minun hyvinvointini on sinulta pois. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Hiukan erillaisuuden sietoa pliis ja empatiakykyä. Emme ole kaikki niin pinnallisia kuin sinä. t. "Normaalin näköinen vammainen ja äiti"

Vierailija
2/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun kengännumero on 42 ja jalka aika leveä, koita siinä löytää sellasia joilla pystyis edes pari kilsaa päivän aikana kävelemään. Paitsi niillä mukavuuskengillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan käynyt katsomassa sinkkuelämä 2:sen AP? Ja nyt olet NIIN muotitietoinen. Etpä taida paljoa kävellä vaan ajelet autolla? Etkä nostele ja kanniskele pieniä lapsia?

No, mulla on ne sandaalit, mutta käyttelen missä käyttelen. Harvemmin ehkä kaupungilla, mutta jo on paljon kävelemistä niin kyllä.

Vierailija
4/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelen kotihoidossa. Eli käyn asiakkaiden kotona ja osan päivää olen toimistolla. Näin kesällä ne on kivat, kun ei tarvi vaihtaa erikseen sisäkenkiä. Ja farkut mulla on yleensä töissäkin.

Vierailija
5/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.roadrunnersports.com/rrs/product-detail/product.jsp?id=MRW20…

Tykkään niistä kyllä muutenkin. Mitä se sitä paitsi sulle kuuluu?

Vierailija
6/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset sandaalit tuntuvat nimittäin olevan suomalaisnaisten yleisin kesäkenkä ja ne näyttävät ihan hirveiltä vaikkapa hameen tai mekon kanssa. Ja kyllä täälläkin on sen verran muiden ihmisten tyyliä oiottu, että luulisi silmää riittävän myös kenkävalintaan.

Suomessa asusteet ja kengät ovat lapsipuolen asemassa ja tuijotetaan pelkkiä vaatteita.

Vierailija
7/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mietin asusteetkin tarkkaan. Mulla vaan on isot ja hankalat jalat ja liikun paljon. Löysin kevällä Keenin mahtavat sandaalit enkä oikein suostu enää mitään muita kenkiä pitämään, koska ne kerta kaikkiaan ovat niin hyvät jaloissa, on kuin ei kenkiä olisikaan. EN todellakaan suostu ahtautumaan mihinkään puristaviin, hiertäviin tms kenkiin kenenkään muun mieliksi vaan haluan voida hyvin!

Vierailija
8/22 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuja vain, joten en stressaa siitä, mitkä kengät sopivat mekon kanssa.

Sporttisandaalit ovat kesäkuumalla mukavat, eivät tee rakkoja jalkoihin eivätkä hiosta. En mä niitä kaupunkireissuilla jalkaan laita, mutta kauppaan kävely ym. pihahommelit onnistuu sandaaleissa ihan hyvin. Rentojen pellavahousujen kanssa ne ovat mielestäni ihan jees vaihtoehto.

Vierailija
9/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotkut pistokkaat joissa on sellaiset sporttisen näköiset raidat, käytän niitä caprien kanssa kun ovat niin mukavat.

Vierailija
10/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille kun seuraavan kerran näet mut kaupungilla sporttisandaalit tai goretex-lenkkarit jalassa. Soita myös lastensuojeluun...

Vierailija
11/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita kesakenkia, jotka eivat hiertaisi jalkojani verille ja jotka pysyisivat mukavasti jalassa.

Vierailija
12/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu sulle mitään, mitä mulla on jalassa! Sandaaleja on iso valikoima ja käytän aina niitä, jotka haluan laittaa jalkaan enkä sinun mielesi mukaan. Tästä lähtien kesämekon kanssa laitankin jotkut sporttisemmat!

Vierailija
13/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tilaa pakata mukaan monia eri kenkiä.

Ja sinähän ap et tiedä, milloin olen lomalla ja milloin en, joten tukehdu ihan rauhassa siihen pullaasi kun seuraavan kerran näet minut.

Vierailija
14/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaisi muuten käyttää sinunkin. Turha tulla sitten kinuamaan minulta vaivasenluuleikkausta, kun ensin ehdoin tahdoin pilaat kinttusi mokomilla lipokkailla.

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa :-DDD

Vierailija
15/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ap:n tavoin sporttisandaalien käyttöä ko. asujen kanssa. Hyvin löytyy sirompia sandaaleja muistakin mallistoista (eikä tarkoita mitään lisärasitetta vaivaisenluille).

Vierailija
16/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kaupungilla.

Vierailija
17/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään pysty käsittämään ihmistä joka jaksaa stressata muiden pukeutumisesta näin paljon. Taitaa olla elämä vähä hakusessa jos tarvitsee egoa pönkittää muita arvostellen.

Vierailija
18/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita lämpimille säille sopivia kenkiä jotka ei hankaa just rakon kohdalta.

Vierailija
19/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalat ovat niin turvoksissa, ettei muut kuin tarrasäädöillä olevat sandaalit mahdu jalkaan. Päivän mittaa niitä kun pystyy säätämään turvotuksen lisääntyessä.

Vierailija
20/22 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ap:n tavoin sporttisandaalien käyttöä ko. asujen kanssa. Hyvin löytyy sirompia sandaaleja muistakin mallistoista (eikä tarkoita mitään lisärasitetta vaivaisenluille).

vaan kun eivät istu jalkaan, niin eivät istu. Tai itse asiassa mähän en käytä sporttisandaaleita vaan terveysjalkineita, ellen sitten lenkkareita. Tosi mielelläni jotain muutakin, mutta vaikea löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan