Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka toisella koteloituna johonkin puolelle kroppaa kaksoisveli tai sisar..

Vierailija
23.06.2010 |

Onko jollain vaivannut ja miten todettu?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähelläkään 50% raskauksista.

Lääkäri on ihan oikeassa, ihmisen omia kudoksia ne patit yleensä ovat. On vaan niin paljon coolimpaa ajatella että se olisi kaksonen kuin pelkkä oma hammas- ja karvatuppo persiissä.

lääkärinä varmasti ymmärrät, että identtisellä kaksosella on sama dna

Vierailija
2/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niin päättelet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ihan joka toisella kuitenkaan..ei ne kasosraskaudet ihan noin yleisiä ole.

Vierailija
4/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vaikea uskoa.

Vierailija
5/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä niitä on lähinnä luokkaa yksi tuhannesta. Ja on vaivannut, toinen munasarja ja munatorvi jouduttiin raskausaikana poistamaan kun veti kuolioon ja kivut hirveät. Siellä se pikkukaksonen oli...

Vierailija
6/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni pallero, jonka sisällä voi olla karvoja ja jotain luunpaloja/hampaiden alkuja). Ei mikään hellunen kauan kadoksissa ollut kaksosisar.

Vierailija
7/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni pallero, jonka sisällä voi olla karvoja ja jotain luunpaloja/hampaiden alkuja). Ei mikään hellunen kauan kadoksissa ollut kaksosisar.

Mulla on juur tommonen ihmekyhmy häntäluun päällä.

Apuva!

Vierailija
8/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva!

Siis juuri tuosta kohtaa. Eli ei ole juksausta.

Vierailija
9/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva!

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Vierailija
10/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva!

<a href="http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…" alt="http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…">http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…;

Vierailija
11/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutt yhdell tutullani on kahden ihmisen verisuonisto osittain.

yhdellä tuttavalla on selästä poistettu kynnen palasia

Vierailija
12/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tuollainen, eikä ole kivaa, kun säännöllisesti on viikon verran sellaista, että EI VOI ISTUA.

On leikattu kerran, vaan eipä auttanut... Uusiutuu silti.

Vierailija
13/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua vain nauratti tuo sanayhdistelmä :) Jotenkin niin - yliasiallinen.

Mun miehellä on tuollainen, eikä ole kivaa, kun säännöllisesti on viikon verran sellaista, että EI VOI ISTUA.

On leikattu kerran, vaan eipä auttanut... Uusiutuu silti.

Vierailija
14/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei mun käsittääkseni ole kyllä kaksonen, vaan sikiön kehityksessä (siis oman, ei kaksosen) tapahtunut pieni virhe vaiheessa jossa hermosto ja iho lähtee jotenkin kasvamaan alkion eri puolilla. En muista!! :D Mulla on semmonen, tulehtuu ajoittain ja sit taas pienenee kun tulehdus paranee. Se on siksi häntäluussa tai joskus kanssa niskassa, kun se kehittyy siihen hermoston "reunaan" jotenkin josta selkäydin on kasvanut ja laajentunut muualle.

Mut mä osaan selittää huonosti ja muistaa huonosti, eli ei kannata suoraan uskoa mua. :D

Vierailija
15/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kaksi naista, joilla sellainen on todettu teini-iässä. Munasarjoissa molemmilla. Karvoja ja sen sellaista löytyi leikkauksessa.

50% väestöstä kuulostaa kyllä aika hurjalta lukemalta...

Vierailija
16/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kaksi naista, joilla sellainen on todettu teini-iässä. Munasarjoissa molemmilla. Karvoja ja sen sellaista löytyi leikkauksessa.

50% väestöstä kuulostaa kyllä aika hurjalta lukemalta...

Vierailija
17/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermoidikysta saattaa pitää sisällään esim. hiusten ja kynnen kaltaisia kudoksia. Se on kuitenkin ihan tavallinen hyvänlaatuinen patti, ei mikään kaksonen. Kaksosjuttu on ihan urbaanilegendaa, tai ehkä pikemminkin maalaislegendaa, koska muistan jo isovanhempieni puhuneen näistä "kaksosista". Raskaus on ollut täysin normaali, eikä mitään kaksoshedelmöitystä ole tapahtunut. Ihmiselle on vain kasvanut patti, jonka kudokset ovat erilaistuneet noin. Kenenkään muun DNA:ta niistä ei löydy kuin ihmisen omaa!

t. lääkäri

Vierailija
18/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun appiukolta on leikattu selästä kaksonen pois. Mutta en usko että ihan joka toisella kuitenkaan niitä on.

Vierailija
19/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermoidikysta saattaa pitää sisällään esim. hiusten ja kynnen kaltaisia kudoksia. Se on kuitenkin ihan tavallinen hyvänlaatuinen patti, ei mikään kaksonen. Kaksosjuttu on ihan urbaanilegendaa, tai ehkä pikemminkin maalaislegendaa, koska muistan jo isovanhempieni puhuneen näistä "kaksosista". Raskaus on ollut täysin normaali, eikä mitään kaksoshedelmöitystä ole tapahtunut. Ihmiselle on vain kasvanut patti, jonka kudokset ovat erilaistuneet noin. Kenenkään muun DNA:ta niistä ei löydy kuin ihmisen omaa!

t. lääkäri

ymmärrät, että identtisellä kaksosella on sama dna

Vierailija
20/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikattiin pois kun mies oli parikymppinen. Oli alkanut tuntea outoa kipua tuossa persauksen seutuvilla, pakarassa oikeastaan.

Mutta ihan siis kynsiä ja hiuksia siellä oli ollut ja kaikennäköistä kudossoossia....

Tosiaan vähän hurja luku tuo 50 %, mutta kaipa se johonkin tutkimukseen perustuu???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme