Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vellien aloituksesta!

Vierailija
23.06.2010 |

Te jotka olette aloittaneet maidon lisäksi vauvalle vellit, millä vellillä olette aloittaneet? Maissi, peruna-porkkana, kumpi olisi parempi? Ja minkälaisia määriä olette aluksi maitoon lisänneet totutteluvaiheessa?

Neuvolassa sijainen äitiysneuvolan puolelta sanoi että kiinteitä ensin (vauva 3kk) ja vellejä vasta puolen vuoden iässä. Kyllä mä käytän tässä nyt omaa päätäni ja tuttujen kokemuksia ja aloitan vellillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla oli vaikeuksia suun motoriikan kanssa.

Sekoitin varmaan n. fifty-sixty mölöä ja velliä.

Aloitimme 4kk ikäisenä ja hyvin on kasvanut.

Vierailija
2/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun annoin vauvalleni (nyt 12, heh) velliä ensimmäisen kerran joskus nelikuisena, aikomus oli ensin antaa pieni määrä totuteltavaksi. Vaan nuori mies rakastui tuotteeseen niin paljon, etten saanut tuttipulloa hänen suustaan pois, hän imaisi kaiken tarjottavan ja oli onnellinen... Velliä kuluikin sitten aika tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhakkeita.

Vierailija
4/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin käy useimmille. Vauvat tykkää vellistä, se ilo heille suotakoon :)

Itsellä 2 14-vuotiasta ja 6-vuotias vellillä aikoinaan kasvaneet.

Vierailija
5/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turhakkeita.

Vellihän on yhtä hyvää ravintoa kuin itse maitokin.

Vierailija
6/6 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys onnistuu, ei velliä kai tarvita juurikaan. Mutta mun isolla vauvallani joka ei saanut tarpeeksi rintamaitoa ja pulloteltiin muutenkin (sairauteni vaikutti imettämiseen) kokeiltiin velliä 3,5 kuukautisena. Muistaakseni maissivelliä ja riisivelliä ekaks. Saattoi nukkua sillä tunnin pidempään yöllä, mutta eipä siitä ollut juuri muuta merkitystä. Ja koska maito pullosta maittoi paremmin, ei meillä vellitelty kuin ehkä pari viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä