Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rinnat saisi pienemmiksi ? Nyt koko 80 E ja leikkaukseen en haluaisi.

Vierailija
23.06.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatekokosi on 36 ei rintaliivikokosi voi olla 85. Kokeile 75 tai jopa 70.

Minä olen se 85E ja käytä ihan normaaleita koo 36 vaatteita.

Liivit on kuule oikean kokoiset, puhuin itseasiassa eri maassa mitoitetusta koosta kun en Suomessa asu. Eli vastaa suomen kokoa 75E

Vierailija
2/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten eri tavalla ihmiset kokee rintojensa koon. Musta nää ei ole edes mitkään jätit vaan ihan normaalikokoiset. Paitoihin on helppo tehdä muotolaskoksia vyötäröön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää olla tyytymätön rintoihinsa! Joku itkee kun on liian pienet ja tunkee liiveihin jotain täyettä, toinen itkee kun on liian suuret ja ei voi pitää jotain kauluspaitaa. ..Ja sitten tungetaan väkivalloin silikonia rintoihin tai leikataan osa niistä pois, -SAIRASTA! :(

Kannattaa muistaa se, että vaatteiden etsiminen on lähes kaikille vaikeaa, koska ihmisiä on eri mallisia. Esim. farkkkuja kun etsii, niin suurin osa sovittaa monia ennen kun löytää ne hyvät. Jos menee pukeutumisneuvojalle, saa vinkkejä siitä millaiset vaatteet ovat itselle sopivimpia.

Ja jos isoista rinnoista suurin "haitta" on se, ettei löydä hyvin istuvaa kauluspaitaa, niin teettäkää sellainen ompelimossa! Ei maksa niin paljoa kun moni kuvittelee, paita on juuri itselle tehty, ja jos teettää useampia niin 1. paidan jälkeen seuraavat ovat edullisempia kun voidaan käyttää samaa kaavaa. Ja itse ainakin maksan mielelläni vaatteesta joka istuu kuin valettu päälle, on laadukas materiaaleilta ja kestää pitkään =jos laskee paljonko käyttökerralle tulee hintaa, on lähes ilmaista.

Niin ja tottakai ymmärrän jos jollakin on pahoja hartiasärkyjä...!!! Mutta oman kokemuksen mukaan niihin auttaa hyvät liivit.

terv. eräs 80E

Vierailija
4/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se terveempää olla itsetietonen. MIKSI kaikesta itsestään tarttee pitää? Mulla on ihan paska nenä ja kamalat rinnat -saman kokoset kuin sulla 16!

Olen lyhyt, lihava ja V-I-H-A-A-N näitä rintoja! Ne lähtee mullakin pienemmiksi kun imetys kuopuksesta loppuu.

Ei näillä vaan VOI liikkua, vaikka olis hyvät urheiluliivit niin minua ne ainakin haittaa ja mun pitusen ämmän tarttis olla 25 kiloa kevyempi.

Kyllä minulle alkaa löytymään vaatteita heti kun saan 10 kiloa painoa pois. Lyhyt, rintava ja ylipainonen -enkä mene mihinkään ompelimoon selvittään että haluan vaatteita, en kaapuja!

Laihdutan ja sitten lähtee rinnat nips naps.

Ei minun ole pakko pitää tälläsistä rinnoista, eikä siinä ole kuule mitään vikaa.

Enkä minä lähde arvosteleen jos joku haluaa maksaa että saa näin isot rinnat, se on sen ihmisen asia.

En tajua tota hörinää että läskit saa olla tyytyväisiä läskeihinsä ja riippurintaset tyytyy nyt vaan siihen mikkä itsellään roikkuu.

Vierailija
5/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä et ole tyytyväinen itseesi, koska olet jostain syystä lihonut? Eli "päästänyt itsesi repsahtamaan". Eivät kaikki isorintaiset ole lihavia, monilla iso rintaisuus on suvussa esiintyvä ominaisuus, samoin kun pieni nenä tai vaikka kaljuuntuminen nuorena.

On eri asia olla tyytyväinen itseensä, kun potea itseinhoa esim. lihomisen vuoksi. Fakta on se, että jos on sairaalloisen ylipainonen niin varmasti haluaa laihtua, ja se on HYVÄ asia sillä ylipaino johtaa ennenaikaiseen kuolemaan (diapetes, sydänsairaudet, ongelmat nivelissä jne.)

Mutta en ymmärrä miksi normaalipainoinen ihminen ei olisi tyytyväinen rintoihinsa, niiden koosta riippumatta! Joka vartalotyypille on omat niksit miten saa esiintuotua hyviä puolia ja peitettyjä huonoja puolia vaatteilla, se on ihan ok. Mutta en ymmärrä että lähdetään silpomaan itseään jos muuten on ihan normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa =tissien koko ei ole missään tekemisissä siihen onko ihminen terve! Jos on ylipainoinen ja siksi tissit jättimäiset, niin isot tissit eivät ole syy vaan seuraus. Eli ne isot rinnat eivät ole se ongelman ydin vaan liiallinen syöpöttely yhdistettynä liian vähäiseen liikkumiseen.

16

Vierailija
7/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

70E, nyt imetysaikana 70G, ja olen kyllä oppinut siihen, että ostan sen kokoisia paitoja, jotka ovat minulle sopivia!

En siis ymmärtänyt ollenkaan tuota, että paidat "menevät kiinni" tai "ovat kuin nakinkuori" tms juttua! No pitäiskö valita yhtä tai kahta pykälää suurempi koko paidasta, jos se on liian pieni?

Eikä tosiaan 80E ole mikään mahdoton yhtälö puseroiden suhteen. Ei ainakaan pitäisi olla, jos kerran 70G:llekin löytyy vaatteita. Opettele mieluummin vaikka muokkaamaan niitä isompia paitoja vyötäröltä kapeammiksi, kuin menet isoon leikkaukseen.

Etsi hyvät liivit ja sen jälkeen opettele siihen, että puseron koko on hieman suurempi kuin aiemmin, ellet halua käyttää liian pieniä vaatteita.

Vierailija
8/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä miksi normaalipainoinen ihminen ei olisi tyytyväinen rintoihinsa, niiden koosta riippumatta! Joka vartalotyypille on omat niksit miten saa esiintuotua hyviä puolia ja peitettyjä huonoja puolia vaatteilla, se on ihan ok.

16

Kyllä minä vaan ymmärrän, miksi isot rinnat voivat olla ongelmalliset. Suurin ongelma taitaa olla yksinkertaisesti kivut, joita ne voivat aiheuttaa ylävartaloon, kuten selkävaivat. Ne voivat aiheuttaa kipua myös urheillessa. Ne hikoiluttavat, painavat, hölskyvät jne. Eikä sopivia liivejä löydy mistään, tai ne maksavat maltaita. Kyllä minä pidän tämänkokoisia hinkkejä jo pienimuotoisena riesana, ja takuuvarmasti elämä olisi helpompaa pienirintaisena. Onneksi itselläni tilanne on näin äärimmäisenä ohimenevä.

t. se imettävä 70G

Vierailija
9/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ymmärtänyt ollenkaan tuota, että paidat "menevät kiinni" tai "ovat kuin nakinkuori" tms juttua! No pitäiskö valita yhtä tai kahta pykälää suurempi koko paidasta, jos se on liian pieni?

Niin 40 kokoinen paita ei muualta istu kuin rinnoista.

Vierailija
10/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietysti kivempaa jos mikään ei harmittaisi, mutta ei se nyt ihan niin helppoa ole.

Itse en enää ole kovin isorintainen, mutta olin aika kauan koska imetin puolitoista vuotta. Kun lopetin ja pienenin F:stä D:hen, näytti kuin olisin laihtunut viisi kiloa tai enemmänkin. Vaatteet istuivat niin paljon paremmin, eikä kaikki se rintamassa herättänyt niin paljon huomiota ja saanut mua näyttämään yleisesti ottaen isolta.

Lisäksi on tosiaan sanottava ettei rintahiki ollut kiva asia tai kovin naisellista. Nyt on taas asiallisen kokoiset hinkit jotka eivät hikoile samalla lailla.

Vierailija
11/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä edes roiku. Miksi sulle ne on liian isot?

Vierailija
12/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kysyn, saako muuten tällä kuppikoolla valtion kustantaman leikkauksen? Kun ei minusta tämä niin iso ole (suhteessa ehkä iso kun olen itse 160cm). Melkein menee C-kupin liivit päälle, mutta rinnat ovat sen verran "syvät" että tulevat 85C:n alta hieman ulos.

Vierailija
13/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi tietysti jos laihdutat, mutta 80 cm mitalla ei voi olla kamalasti ylipianoakaan (et sanout pituuttasi, lyhellä voi tietysti ollakin)

Vierailija
14/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko maksettava omasta pussista?

Vierailija
15/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani roikkuvat ja on tosi vaikeaa löytää esim. sellaista kaulus/nappipaita, josta menisi napit kiinni eikä olisi sen näköinen kuin olisi nakin kuoressa. Millaisi atoimisto/kauluspaitoja te muut isorintaiset käytätte ?

Vierailija
16/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytä ihan normaaleita koo 36 vaatteita. Pari paitaa on sellaisia, jotka kiristää rinnoista ja napit irvistää, mutta olen ommellut niihin läpinäkyvän, muovisen "barbinvaate"nepparin. Ostin liiviliikkeestä hyvät, sangattomat liivit joilla rinnat pysyvät litteinä, eli menee paidan kuin paidan kanssa. Merkki on Aubade. Nytkin päällä niskan takaa menevä toppi.

Vierailija
17/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ole lihava mutta hinkit on ihan karsean kokoiset ja leikkaukseen lähden samantien kun lapsiluku on täynnä, ennemmin ei kannata koska leikkaus menettää merkityksensä saman tien jos rinnat sinkuu kohtuuttomasti maidon takia.

Maksan vaikka itse mutta ainahan se kannattaa yrittää sitä kunnallista, säästäis aika paljon. Edellyttää tosin pitkäaikaista ravaamista lekurissa valittamassa niska ja hartiaseudun särkyjä ja pääkipua.

Vierailija
18/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajana, mutta julkisella pääsee tuollaisiin leikkauksiin vain, jos on terveydellistä haittaa (joko fyysisesti esim. niska/hartiakipuja tai sitten niin paha psyykkinen ahdistus). Paidan kinnaaminen tuskin riittää perusteluksi.

Vierailija
19/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän jos ärsyttää. Minulla on ihan perus 75 D ja vihaan näitäkin. Haluaisin pienet rinnat. No, nämä on annettu ja näiden kanssa on elettävä. Sama homma sulla.

Vierailija
20/21 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaitoja en minäkään pysty pitämään, mutta joitain olen ostanut niin, että ompelen rintojen kohdalta nappilistan kiinni. Sitten ujuttaudun paitaan sisään. :D Mulla kuitenkin auttaa pieni laihtuminen, tissit kasvaa heti kun paino nousee, rasva kerääntyy heti nimenomaan tisseihin. Ehkä sulla olis sama juttu, voithan kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä