Te jotka olette päivittäin av:lla...
Miksi olette? Onko siihen jokin erityinen syy, vai onko teillä traumoja?
Kommentit (5)
Mitäs muutakaan sitä tekisi, kun pikkuinen on unten mailla. Hyvät naurut olen saanut näitä juttuja lueskellessa, kiitos vaan kaikille :D
Luen suomalaiset lehdet ja sitten siirryn av:lle. Olen tällä yleensä noin 30 min aamupalalla (kun lapset ovat poistuneet pöydästä leikkimään) ja taas näin illalla. Suomessa lomaillessani en KOSKAAN hengaile täällä.
Okei, mä olen täällä päivittäin siksi, ettei mulla ole kavereita eikä mitään omaa sosiaalista elämää, ja av:n kautta pystyn luomaan itselleni illuusion sosiaalisesta elämästä, joka on muutakin kuin sitä, että Jessican äidin kanssa puhuttiin tuolla hiekkalaatikon reunalla siitä, miten lapset on nukkuneet öitään viime aikoina. Ja Petterin isältä kysyin, mahtaako se tietää että mistähän sais edullisimmalla uuden virtajohdon läppäriin.
Itse olen kyllä jo oman itseni löytänyt, mutta on ihan virkistävää käydä täällä tsekkaamassa, mitä muut ajattelevat.
Osaan erottaa jyvät akanoista, mutta kieltämättä joku vastaava palsta omien ajatuksieni kohtaajana voisi olla passelimpi.
En siedä ilkeilyä, enkä morkkaamista, enkä myöskään ymmärrä mitään Sinkkuelämää- leffoja fanittavien elämästä varmaankaan.
Av:llä virkistyy.