Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaakohan JJ vetää juhannuksena perskännit

Vierailija
22.06.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies on kuollut ja teillä on hauskaa. Kyllä mullakin ja kavereilla joskus on vauhtia ollut, muttei onneks ole sattunut mitään. Toivotan kaikille vauhdikasta ja turvallista juhannusta ja elämää . .

Vierailija
2/4 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jonkin verran tissutellut kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin ja kavereilla joskus on vauhtia ollut, muttei onneks ole sattunut mitään.

JJ vaan ei ollut tyhmä ja kokematon teini vaan aikamies, jonka pitäisi tietää paremmin. Johan se kerran ajoi pahan kolarin autoradallakin, siihenhän se ura loppui. Formulointia jatkettiin sitten veneellä sivullisia vaarantaen. Onneksi törmäsi siltaan eikä toiseen veneeseen.

Mä en tajua, että tällainenkin hölmöily ymmärretään ja annetaan anteeksi. Tässä kuoli ihminen. JJ mokasi ja pahemman kerran sittenkin. Jokohan nyt riitti opetukset vai monenko pitää vielä kuolla että kaasujalka pysyy kurissa ja juoppo pois ruorista.

Vierailija
4/4 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin ja kavereilla joskus on vauhtia ollut, muttei onneks ole sattunut mitään.

JJ vaan ei ollut tyhmä ja kokematon teini vaan aikamies, jonka pitäisi tietää paremmin. Johan se kerran ajoi pahan kolarin autoradallakin, siihenhän se ura loppui. Formulointia jatkettiin sitten veneellä sivullisia vaarantaen. Onneksi törmäsi siltaan eikä toiseen veneeseen.

mutta nyt olen. Hyvin kirjoitettu!

Mä en tajua, että tällainenkin hölmöily ymmärretään ja annetaan anteeksi. Tässä kuoli ihminen. JJ mokasi ja pahemman kerran sittenkin. Jokohan nyt riitti opetukset vai monenko pitää vielä kuolla että kaasujalka pysyy kurissa ja juoppo pois ruorista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän