Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia RFSU:n siitä intiimialueen ajeluun tarkoitetusta tuotteesta?

Vierailija
22.06.2010 |

Sitä mainostettiin niin, että ei tulisi niitä punasia pilkkuja kun sitä käyttää. Onko kellään kokemusta siitä? Toimiiko? Onko kallista? Ja onko se siis joku ajelugeeli vai jälkikäteen iholle levitettävä tuote?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan ole testannut?

Vierailija
2/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan, vaikken tuota käytäkään. Se on aftershave käsittääkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt shaving-geeliä, eipä mun mielestä mikään ihme aine ollut, mutta toisille voi toimia paremmin. Käytän kuitenkin tottumuksesta ja uskosta toimivuuteen (=mainoksen uhri). Ehkä täpliä ollut hiukan vähemmän.

Vierailija
4/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä se geeli jota käytetään kun sheivataan ja se geeli jota levitetään kuivalle iholle, ajelun jälkeen. Itse olen tykännyt. Minulla on todella herkät paikat ja varsinkin se ajon jälkeen tarkoitettu geeli on auttanut. Kyllä niitä näppyjä tulee jos on herkät paikat, mutta lievittää oireita ja ne katoavat nopeammin. Itse käytän geeliä pari päivää ajon jälkeen.

Vierailija
5/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

k-market, prisma, citymarket, tarjoustalo, anttila, alepa, jne. Kaikista hyvinvarustetuista kaupoista.

Vierailija
6/6 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomaa eroa, sheivaaminen on huono tekniikka karvanpoistoon, mutta näin kesällä ei voi paljon muuta käyttää...