Onko Lola haukkunut morsiamen puvun?
Hassua kun minusta se oli oikein kaunis puku. Ihanan istuva ja kauniin yksinkertainen ja elegantti. Ei mikään kermakakku tai mauton yliampuva viritelmä :D
Kommentit (6)
arvioimaan noita asioita :D itsekin melko mauton välillä :D ap
"Näyttää siltä, että nyt puku on valmis, ja sitä voisi alkaa koristella."
no enpä minä tuollaista laahusta ole ennen nähnyt, hunnusta ja diadeemista puhumattakaan. Tavallinen ei kyllä ole se sana, mikä puvusta tulee mieleen.
Mutta tietenkin aina voi katsella vain jotain osaa puvusta ja alkaa arvostelemaan sitä välittämättä kokonaisuudesta.
että itse sanoin puvusta, ennen kun Lolan kommenteista olin kuullutkaan, taviksen puvuksi. Sellaiseksi että näitä samoja pukuja, samantapaisia, hyvin saman tapaisia, näkee morsiamilla joka kesä, poikkeuksena toki laahuksen pituus. Puku oli elegantti, tyylikäs, mutta siihen hintaan mitä se oli maksanut olisin ainakin itse odottanut jotain muuta kun "noin tavallista". Victoria oli kyllä kaunis ja säteilevä sitä ei käy kieltäminen!
että itse sanoin puvusta, ennen kun Lolan kommenteista olin kuullutkaan, taviksen puvuksi. Sellaiseksi että näitä samoja pukuja, samantapaisia, hyvin saman tapaisia, näkee morsiamilla joka kesä, poikkeuksena toki laahuksen pituus. Puku oli elegantti, tyylikäs, mutta siihen hintaan mitä se oli maksanut olisin ainakin itse odottanut jotain muuta kun "noin tavallista". Victoria oli kyllä kaunis ja säteilevä sitä ei käy kieltäminen!
Tuo pukuhan oli aivan veistoksellisen KAUNIS!! Ihna joka ikisestä morsiammesta ei oliskan moista pukua kantamaan, mutta rakkautta säkenöivälle Viktorialle tuo asu oli napakymppi!
ois pitänyt olla kermakakumpi.