salarakas tahtomattaan?
En tiedä mitä minun pitäisi ajatella siitä, että miesystäväni ei ole esitellyt minua sisarilleen tai vanhemmilleen tai edes kavereilleen. Ei hän ole nähnyt minunkaan kavereista kuin muutaman. Mutta mies ei ole edes k e r t o n u t minusta sisaruksilleen tai vanhemmilleen. Heidän perheessä ei kuulemma ole tapana esitellä, eikä hänellä ole tapana kertoa jos ei kysytä. Minusta se on outoa, että hän voi puhua puhelimessa perheenjäsentensä kanssa minun läsnäollessa, mutta ei voi kertoa että on minun kanssa. Eikä kummallakaan ole mitään eksiä tai lapsia mutkistamassa kuvioita, eli siitä ei löydy selitystä. Ei minulla todellakaan ole mikään hinku tavata hänen sukuaan, mutta tämä tuntuu siltä kuin olisin joku salarakas.
Kommentit (5)
Oltiin seurusteltu miehen kanssa puolitoista vuotta ennenkuin esittelin/kerroin hänestä vanhemmilleni ja veljilleni.
Halusin odottaa, koska halusin olla varma, että tästä suhteesta tulee jotain, en halunut esitellä miestä porukoille ja parin viikon päästä ilmoittaa erosta. Toki mies ihmetteli näinkin pitkää salailua, mutta minä en ollut siihen aikaisemmin valmis ja mies hyväksyi päätökseni.
Joissakin perheissä vain on sellainen tapa, että seurustelukumppaneita ei esitellä heti. veljenikin esitteli naisystävänsä vasta 2 vuoden seurustelun jälkeen. ;) Vaikka olemme perheene läheisiä, niin me vain toimimme noin.
Ehkä miesystävälläsikin on samantapaiset syyt olla paljastamatta suhdettanne. Ehkä aika ei vain ole vielä kypsä...
Toivon, että tästä olisi kyse. Mutta samalla epäilys jäytää: onko mies vakavissaan kanssani, eikö hän luota minuun, onko hänen perheessään jotain outoa, häpeääkö hän perhettään, vai minua...
ap
Ymmärrän kyllä jos ei suvulleen ole esitellyt. Jotkut haluavat esitellä vasta kun ovat varmoja että suhde kestää, aika monelle siihen lopullisen varmuuden saamiseen menee n 1 -1,5v. Mutta ystävilleen jos ei ole esitellyt niin kyllä minullakin epäilys herää... Oletko varma ettei miehellä ole perhettä, vaimoa ja lapsia? Tai ei ole vakavissaan sinun kanssasi, vaan pitää satunnaisena seukkailukumppanina?
Ymmärrän kyllä jos ei suvulleen ole esitellyt. Jotkut haluavat esitellä vasta kun ovat varmoja että suhde kestää, aika monelle siihen lopullisen varmuuden saamiseen menee n 1 -1,5v. Mutta ystävilleen jos ei ole esitellyt niin kyllä minullakin epäilys herää... Oletko varma ettei miehellä ole perhettä, vaimoa ja lapsia? Tai ei ole vakavissaan sinun kanssasi, vaan pitää satunnaisena seukkailukumppanina?
Olen varma ettei ole vaimoa ja lapsia. Olen nähnyt vain yhden hänen kavereistaan. Kerran pyysi mukaan bileisiin, en tosin mennyt. Sen jälkeen ei olekaan pyytänyt, vaan meillä on ollut omat menot omien kavereiden kanssa. Sikäli tilanne on parempi kuin perheen suhteen, että kavereilleen hän on sentään kertonut minusta. Mutta siitä en ole varma onko hän vakavissaan kanssani - voihan kavereille kertoa vaikka olisin vain satunnaista seuraa.
En minäkään ehkä vielä esittelisi omille vanhemmilleni, mutta olen kuitenkin kertonut jotain. Jos en olisi, niin minunhan olisi pitänyt valehdella salatakseni että olen suhteessa.
aikuisuuteen ne tavat, jotka ollaan lapsuudenperheessä opittu. Ja niitä voi olla tosi vaikea muutta :)
Tuo, että ette juuri tapaa toistenne ystäviä oudoksuttaa mua vähän. Kökötättekö vain kahdestaan jossain "eristyksissä"? Vaikka mun mielestä on tosi tärkeää pitää ystävistään kiinni silloinkin kun seurustelee, niin kyllähän seukkaavien elämänpiirit pakostakin sekoittuu.
Älä vaivaa päätäsi suvulla, mutta sano miehellesi, että haluat tavata hänen ystäviään ja esittele hänelle omiasi.
Oltiin seurusteltu miehen kanssa puolitoista vuotta ennenkuin esittelin/kerroin hänestä vanhemmilleni ja veljilleni.
Halusin odottaa, koska halusin olla varma, että tästä suhteesta tulee jotain, en halunut esitellä miestä porukoille ja parin viikon päästä ilmoittaa erosta. Toki mies ihmetteli näinkin pitkää salailua, mutta minä en ollut siihen aikaisemmin valmis ja mies hyväksyi päätökseni.
Joissakin perheissä vain on sellainen tapa, että seurustelukumppaneita ei esitellä heti. veljenikin esitteli naisystävänsä vasta 2 vuoden seurustelun jälkeen. ;) Vaikka olemme perheene läheisiä, niin me vain toimimme noin.
Ehkä miesystävälläsikin on samantapaiset syyt olla paljastamatta suhdettanne. Ehkä aika ei vain ole vielä kypsä...