Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa niin pojan puolesta

Vierailija
21.06.2010 |

Tiedän ettei kaikkien kanssa tarvi leikkiä mut pakko purkaa edes jonnekin jos helpottaa.

Siis käytiin päivällä sukulaisilla (ei ihan läheisiä) hakemassa tavaroita niin siellä oli sukulaislapset ja joku muu ulkona pyöräilemässä. Alkoivat sit huudella meidän 6v poikaa mukaan ja poika meni niin eihän niillä pojilla mitään muuta tarkoitusta ollut kuin kiusaaminen ja nimittely. Kielenkäyttö jotain ihan hirveää ja tuli vaan niin paha mieli pojan puolesta. Teidän maailma on julma! Mut miks pitää olla aina niin pikkukovista. Miksi toisen loukkaaminen on muka jotain hienoa. Nämäkin pojat oli iältään n9 v ja yks oli samanikäinen kuin oma poikamme.

Mua vaan niin ärsyttää. Ja aina iskee jostain se huoli että mitä jos poika joutuu kiusatuksi.

Ja tosiaan kaikkien kans ei tartte leikkiä mut miks pitää olla tollasta. Siis me vanhemmat ( ei noiden muiden lasten) oltiin vierellä, kai me nyt tajuttiin mitä tekivät.

Aah, oli pakko purkaa. Koko ajan mielen päällä tää. Ja nämä sukulaislasten vanhemmat vielä usein pyytävät että toisime pojan heille leikkimään kun heillä pojat kaipaa leikkikaveria. No ei tämän jälkeen harkitakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan TIEDÄN, maailma on julma.

Vierailija
2/9 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista...

Mun mielestä maailma on mennyt julmemmaksi kuin ennen. En mä vaan penskana muista että kertaakaan joku ois tullut mua huoritteleen kun olin ala-asteikäinen, mut nykyään jo ekaluokkalaiset pojat huutelevat tytöille että huoranpenikka ynnä muuta mukavaa, ja kaverit joiden kanssa leikitään päivästä toiseen ovatkin kääntäneet hetkeksi takkinsa kun tulevat jonkun toisen kaverin kanssa vastaan, ja taas huudellaan homoa ym.

Ihan järkyttävää se kielenkäyttö!

Yritä siinä sit selittää lapselle että mitä se sana tarkoittaa ja ei siitä kannata välittää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen niin kivat pojat, olivatkin nyt niin ilkeitä. VAsta pyydettiin leikkimään, ja nyt sit pidettiin ihan tyhmänä ja homona.

Ilta meni pojallakin vaisuissa merkeissä.

Tuntuu vaan niin tyhjälle opettaa, että älä sinä tee noin ja yritä olla välittämättä.

Vierailija
4/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lapsenne Kristilliseen kouluun, niin ei tarvitse moisista murehtia:)

Vierailija
5/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kavereita mut on 6 v vielä pieni. Miksi pitäisi olla niin kova?

Ja kyllä sukulaisten kans pitäisi sentään käyttäytyä.

ap

Vierailija
6/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko näille kiusaajille voinut sanoa että lopettakaa tuo kiusaaminen ja että miksi puhutte noin rumasti?

Ja vanhemmille voit sanoa ihan suoraan että et tuo lastasi heille leikkimään koska häntä vain kiusataan.

Vierailija
7/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä hyvät ihmiset ja myös lapset tunnistaa toisensa.

Usko on hyvyyttä ja toisista välittämistä.

Omani ei ole tuollaisessa, mutta jos voisin valita uudelleen, niin valitsisin.

Vierailija
8/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä hyvät ihmiset ja myös lapset tunnistaa toisensa.

Usko on hyvyyttä ja toisista välittämistä.

Omani ei ole tuollaisessa, mutta jos voisin valita uudelleen, niin valitsisin.

Usko voi myös manifestoitua sillä tavalla, että muita kiusataan, koska he uskovat väärin ja joutuvat helvettiin. Kaverini asui lapsuutensa lestadiolaisvoittoisella paikkakunnalla, ja ei-lestadiolaislapsia kiusattiin ehidän koulussaan. Ja yhden tutun lasi joutui vaihtamaan pois kristillisestä koulusta, kun häntä kiusattiin.

Vierailija
9/9 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista... Mun mielestä maailma on mennyt julmemmaksi kuin ennen. En mä vaan penskana muista että kertaakaan joku ois tullut mua huoritteleen kun olin ala-asteikäinen, mut nykyään jo ekaluokkalaiset pojat huutelevat tytöille että huoranpenikka ynnä muuta mukavaa, ja kaverit joiden kanssa leikitään päivästä toiseen ovatkin kääntäneet hetkeksi takkinsa kun tulevat jonkun toisen kaverin kanssa vastaan, ja taas huudellaan homoa ym. Ihan järkyttävää se kielenkäyttö! Yritä siinä sit selittää lapselle että mitä se sana tarkoittaa ja ei siitä kannata välittää :(

Olin n.5v kun naapuruston lasten kanssa leikittiin yhdessä. Siinä mukana oli yksi meitä muita vuotta vanhempi tyttö, jolla oli niitä Ako-karkkeja isossa pussissa. Kaikki me tietenkin kuolattiin vieressä kun hän niitä söi ja jakeli niitä sitten haluamilleen lapsille. Kaikki muut saivat, mutta minulle hän ei antanut ja ilkeästi hymyillen sen sanoikin. Sanoi sitten että no saat sinäkin, mutta laita silmät kiinni. Kurkistin silmien raosta ja näin, että sylki karkkiin, pyöritteli mullassa ja tunki suuhuni. Tuli tosi ikävä fiilis ja harmitti todella paljon olla oman tutun kaveriporukan ulkopuolella ja eniten harmitti se, etteivät edes omat kaverini karkinhimoissaan viitsineet estää tätä yhtä tekemästä kiusaa, vaikka ringissä istuivat ja näkivät mitä tyttö teki, taisivat myös sylkeä karkkiin.

Kylläpä oli ilkeä kakara.