Rakastuin mieheeni uudelleen, en olisi vielä muutama kuukausi sitten uskonut.
Meillä mieheni kanssa on ollut parisuhteessa isoja ongelmia, lasten takia (3v.ja 1v.) olemme kuitenkin sinnitelleet yhdessä.
Romantiikka, kaikki parisuhteeseen kuuluva läheisyys oli kateissa, minulla ei ollut mielenkiintoa miestä kohtaan yhtään.
Mutta jotain tapahtui, ja rakastuin mieheeni uudelleen, niinkuin silloin alkuhuuman aikoihin.
Tämä siis rohkaisevana tarinana niille, ketkä mietitte voiko lopahtanut parisuhde herätä henkiin, kyllä voi!
Kommentit (6)
ja onneksi taistelimme läpi vaikeuksista!
Kunnen hän otti ja lähti,silloin tajusin että rakastin miestäni.
kiva tietää, että tilanteet voivat muuttua noinkin. Meillä on saman ikäiset lapset ja tilanne melkoisen jäässä. Mutta toivoa elättelen, että se tästä muuttuisi. Jollain tapaa on jo helpottanutkin, kun nuo lapset ovat jo noinkin "isoja". Kitkutellaan ja uudelleenrakennetaan...
Meillä mieheni kanssa on ollut parisuhteessa isoja ongelmia, lasten takia (3v.ja 1v.) olemme kuitenkin sinnitelleet yhdessä. Romantiikka, kaikki parisuhteeseen kuuluva läheisyys oli kateissa, minulla ei ollut mielenkiintoa miestä kohtaan yhtään. Mutta jotain tapahtui, ja rakastuin mieheeni uudelleen, niinkuin silloin alkuhuuman aikoihin. Tämä siis rohkaisevana tarinana niille, ketkä mietitte voiko lopahtanut parisuhde herätä henkiin, kyllä voi!
etta mika se jotaiin oli mika tapahtui ja muutti kuviot. Yksityiskohtia pliis niin voisi katsoa onnistuisiko omalta kohdalta.
Meillä ei ole mitään ylitsepääsemättömiä ongelmia ollut ainakaan vielä ja olen rakastanut miestäni koko ajan. Rakastun joka päivä uudelleen :) Siinä todellakin avain onneen, aito ja pyyteetön rakkaus!
Onnea teille, toivottavasti "elätte onnellisina elämänne loppuun asti" !
Onnea:)