Joopa, paljastui miksi meillä on "vahinko"lapsi
Mies, 37v, on ollut tähän päivään asti siinä luulossa, että siittiöt tulevat kaikki vasta orgasmissa. Ei ollut tietoinen ns. välivuodoista.
Ja kuinka miljoona kertaa olen jankuttanut "laita kortsu" ja mies vastannut "ihan kohta". Mutta ollaanpa puhuttu ymmärtämättä toisiamme. Minä en ymmärtänyt, että mies oli varma, ettei kortsua vielä tarvi. Mies ei ymmärtänyt, että pelkäsin tulevani raskaaksi enkä hänen tulevan ennenaikaisesti...
Miten miehillä voi olla lähes järjestään paljon heikommat tiedot sekä ihmisen biologiasta ylipäätään että oman ruumiinsa seksuaalitoiminnoista?? Samoilla oppitunneilla kai sitä istutaan.
Kommentit (28)
että miten voi jotkut miehet olla niin tietämättömiä biologiasta! Ei oma mieheni kuitenkaan, mutta jotkut miespuoliset ystäväni!!
Tosin, jos OIKEESTI olisit pelännyt raskaaksi tulemista, olisit pakottanut miehesi laittamaan kumin, koska itse kuitenkin tiedät, että raskaaksi voi tulla missä vaiheessa yhdyntää vain.
jos raskaus oli ei-toivottu niin miksi ihmeessa paneskelet ilman ehkaisya ?????
Kortsu ehkäisykeinona mm. hormonien sopimattomuuden ja runsaiden kuukautisten (kierukka) takia.
Sanoin ehkä vähän väärin, että "pelkäsin" raskautta. Ei se mikään maailmanlopun asia ollut, joskaan ei ihan se ajankohta minkä itse olisin valinnut.
Mutta eniten tosiaan ihmettelen, miten miehet voivat olla niin tietämättömiä jopa omasta ruumiistaan.
ap
tää on ihan viimeisitä tietoa.
Mutta tiedätkös sinä, mikä on välivuoto ; )
joka luuli, ettei nainen voi tulla raskaaksi, jos nainen ei saa yhdynnässä orgasmia.. oli hyvin yllättyny, ku sanoin, ettei sillä oo asian kanssa mitään tekemistä..
Ehkäisyasiaan liittyi muutakin, kortsut oli siinä hetkessä ainoa sopiva. Tottakai tiedän, ettei ne ole parisuhteessa kovin järkevä vaihtoehto, mutta niihin päädyttiin erinäisten epäonnistuneiden hormoniehkäisyjen jälkeen välivaiheena, kun mietinnässä oli mitä seuraavaksi kokeillaan.
Mutta muistan silloin ihan tuskastuneena ihmetelleeni, mikä miestä vaivaa kun joka kerta menee seksi suorastaan pilalle (=minä suutuin) kun koko ajan saa jauhaa pelkästä kortsun käytöstä, emkä voi keskittyä mihinkään muuhun. Ajattelin, että mies ei sitten niin välitä siitä, jos lapsi sattuukin tulemaan vaikka oltiin puhuttu vähän toisenlaisista aikatauluista. Mutta kyse olikin siis siitä, että mies luuli ehkäisyn olevan kunnossa.
Ja tämä tapahtui jo 5 vuotta sitten!
ap
Toki mun tiedot voi olla vanhentuneita. Ehkä meillä on sitten kasvamassa uusi vapahtaja :) Tosin hyvin on mieheni näköinen.
Tiedän mikä on välivuoto. Käytin sanaa paremman puutteessa,arvelin että asia tulisi ymmärretyksi. Taisit sinäkin ymmärtää, vaikka esität muuta.
ap
Taitaa olla niin, että ette edes rakasta toisianne tai ainakaan tuo mies sinua, koska miten muuten lapsi pilaisi kaiken?
Taitaa olla niin, että ette edes rakasta toisianne tai ainakaan tuo mies sinua, koska miten muuten lapsi pilaisi kaiken?
Miten niin pilasi?? En tietääkseni kirjoittanut mitään sen suuntaista.
ap
Niitä ennen varsinaista siemensyöksyä liikkeellä olevia "karkureita" kutsutaan touhutipaksi. Ja kyllä myös touhutipasta voi tulla raskaaksi.
Niitä ennen varsinaista siemensyöksyä liikkeellä olevia "karkureita" kutsutaan touhutipaksi. Ja kyllä myös touhutipasta voi tulla raskaaksi.
jonka mukaan ns. touhutipoista EI ole löydetty siittiöitä.
Eli kyse on vain siitä että mies ei vetäydy ajoissa.
olet antanut aloittaa ilman kortsua??