Minulle sanotaan aina että olen menettänyt kaiken
mutta päinvastoin, olen saanut kaiken! Enemmän kuin moni koko elämänsä aikana.
Menetin äitini ollessani 16v.
Lapseni synnytyksessä.
Mieheni 2v häiden jälkeen.
Silti jaksan uskoa huomiseen ja siihen että elämä kantaa! Tuskaa en pois saa ja ikävää tunnen vieläkin.
Kommentit (23)
mutta miksi ajattelet että olet saanut kaiken! Enemmän kuin moni koko elämänsä aikana?
mutta miksi ajattelet että olet saanut kaiken! Enemmän kuin moni koko elämänsä aikana?
Mitä sitten olet saanut? Hieno asenne sinulla, ei siinä mitään..
sain kokea raskauden, pidellä pientä sylissä.
Rakastuin mieheeni ja saimme 5 hienoa yhteistä vuotta.
Ei rakkautta voi mitata ajassa.
Minusta se on enemmän kuin paljon yhdelle ihmiselle.
"It's better to have loved and lost than never to have loved at all." monihan ei sitä koe ikinä.
Et ole myöskään saanut kaikkea. Sinulla on vielä paljon asioita, joita voit saada. Ihmiselo on siitä ihmeellistä, että koskaan ei voi saada tai menettää kaikkea, vaan aina jää jäljelle mahdollisuuksia.
"It's better to have loved and lost than never to have loved at all." monihan ei sitä koe ikinä.
ap
ja sitä kautta työn. Olen kuitenkin saanut uskon Jumalaan ja se on paljon enemmän kuin mikään muu.
Et ole saanut kuulla illalla kun lapsesi sanoo unisena "äiti mä rakastan sua".
Et ole saanut nähdä omaa äitiäisi lastesi isoäitinä.
Oma äitisi ei päässyt häihisi katsomaan ylpeänä lapsensa vakiintumista.
Et saa vanhentua miehesi kanssa.
On paljon asioita mitä et ole saanut. On hienoa että koet olevasi onnellinen ja sitä varmasti oletkin. Sen sijaan jos oikeasti olet sitä mieltä että olet saanut kaiken niin elät harhassa ja se kertoo siitä että et oikeasti ole päässyt vielä menetystesi yli.
uskon elämään kuoleman jälkeen ja Jumalaan.
Uskon että näen vielä rakkaani ja tunnen heidät vieläkin lähelläni, he kuulevat ajatukseni ja suojelevat minua, ovat kanssani.
ap
Kukaan meistä ei saa kaikkea koska aina voisi saada enemmänkin.
Et myöskään ole menettänyt kaikkea.
Nähtävästi sinulla on kuitenkin esim. olemassa isä, ystäviä, suku, terveys, töitä.
Luuletko ettei ap tiedä tuota kaikkea ja kaipaa sitä?
Kuka sinä olet mestaroimaan hänen elämässä ja jakamaan hänelle neuvoja? kysyn vain
Et ole saanut kuulla illalla kun lapsesi sanoo unisena "äiti mä rakastan sua".
Et ole saanut nähdä omaa äitiäisi lastesi isoäitinä.
Oma äitisi ei päässyt häihisi katsomaan ylpeänä lapsensa vakiintumista.
Et saa vanhentua miehesi kanssa.
On paljon asioita mitä et ole saanut.
No onneksi löytyy aina kaltaisiasi ihmisiä, jotka ovat täällä kertomassa ap:lle (ja muille epäonnisille) mitä hän ei ole saanut. Pidä toi asenne! Muista kertoa viiden ällän ylioppilaalle, ettet saanut sitä kuudetta ällää jne...
11 Minusta olet kova Luuletko ettei ap tiedä tuota kaikkea ja kaipaa sitä? Kuka sinä olet mestaroimaan hänen elämässä ja jakamaan hänelle neuvoja? kysyn vain
moni asia on elämässä asenne kysymys.
Joku toinen olisi tarttunut pulloon tai jononkin muuhun itsetuhoiseen.
Olet vahva. Kiitollisuus kaunistaa. Moni pyytää aina vain lisää ja lisää tai itkee sitä mitä ei ole.
Sinä näet olennaisen ja osaat kiittää siitä.
Et ole saanut kuulla illalla kun lapsesi sanoo unisena "äiti mä rakastan sua". Et ole saanut nähdä omaa äitiäisi lastesi isoäitinä. Oma äitisi ei päässyt häihisi katsomaan ylpeänä lapsensa vakiintumista. Et saa vanhentua miehesi kanssa. On paljon asioita mitä et ole saanut. No onneksi löytyy aina kaltaisiasi ihmisiä, jotka ovat täällä kertomassa ap:lle (ja muille epäonnisille) mitä hän ei ole saanut. Pidä toi asenne! Muista kertoa viiden ällän ylioppilaalle, ettet saanut sitä kuudetta ällää jne...
Jos koittaa selittää että on saanut kaiken kun ei selkeästi ole niin turha sitä on marista jos joku sanoo eriävän mielipiteensä.
että se on enemmän kuin moni muu saa koskaan!
voi olla onnellisempi kuin hän joka elää 80v.
Ihminen joka elää miehensä kanssa koko elämän ja saa liudan lapsia ei välttämättä ole onnellisempi kuin ap.
miettii ehkä minkä ikäinen lapsi olisi nyt.
Kaipaa äitinsä neuvoja?
Siinä on repussa painoa.
Ja siltikin kiittä siitä mitä sai! Ihailtavaa.
vaikka kuinka selität ja hyvä niin, heidän kannalta. Turhaa.
Niin voisi helposti käydä tuollisten kokemusten jälkeen.