Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä luu kurkkuun äijälle

Vierailija
12.04.2010 |

eli ongelma tämä: olen lihonut 2v aikana melkein kymmenen kiloa. Mies kuittailee tästä jatkuvasti. hän haluaisi että olisin alle 50 kiloinen(pituus 165cm) itse voin nyt paremmin, olen mukavati muodokas, saan miehiltä huomiota ja olen kaikinpuolin kaunis, pidetty ja fiksukin. Mutta tää mun neropatti mies jaksaa vittuilla perseen leveydestä ym. vartalon mittasuhteista. IDIOOTTI!!!!tekis mieli pettää ja jätää ihan vaan tosta jatkuvasta arvostelusta. Ehkä sen teenkin tässä kesän tullessa, varmasti ottajia olisikin vaikka olen 60 kiloinen jättiläinen....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida mies susta paljon pitää, kun tommosta suustaan päästää

Vierailija
2/7 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos hänelle ei kelpaa, niin ottajia kyllä löytyy.

Jos taas haluat kuittailla takaisin, niin sano miehelle, ettet säkään tykkää kun mies on tollanen luuviulu nälkäkurki (tai mikä mieheen sitten sopiikaan).

Ja jos haluat luun kurkkuun, niin sanot miehelle siinä tilanteessa rehellisesti, että sinä tunnet olosi hyväksi näin, ja että sua loukkaa, että mies arvostelee sun ulkonäköä. Että se laittaa miettimään, että onko miehen arvoissa ulkonäkö liian hallitsevassa asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luueln että miehellä ei paljoa päässä pyöri varsinkaan jos rakkaus lopahtaa muutaman kilon lihomiseen. En itse arvostel koskaan muita ja siksi tuo tuntuu todella loukkaavalta ja törkeältä. Miehellä sitäpaitsi on todella pieni penis...enkä ole siitä (vielä) mitään sanonut.

ap

Vierailija
4/7 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat siltä suihin ja juuri kun se on laukeamassa lyöt nyrkillä kiveksille. Sitte tokaset vaan että näin ne läskit ton tekee. Ei me luu kurkkuun mutta jotain kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot aloituksessasi olevasi fiksu. Mutta neljännen viestisi perusteella, vähän mietityttää.

Vierailija
6/7 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko hänen ulkonäössään kohtaa josta voisit kommentoida.

Jos et muuta keksi niin sano että sen muna on kutistunut

Vierailija
7/7 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka arvostelee toisten ulkonäköä, ovat itse epävarmoja omastaan. sano että "kato peliin ja kampaa naamas". tai sitten asiallisesti, "jos sulla on jotain ongelmia, mene teraapiaan, itse olen tyytyväinen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän