Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Painon nousu?
07.10.2005 |
Miten paljon teillä on paino noussut raskauden aikana? Mulla on nyt 24 viikkoa täynnä ja painoa on tullut noin 7 kiloa. Tosin neuvolakortin mukaan vain 5 kg, mutta lihoin parin ekan kuukauden aikana ennen ekaa neuvolan punnitusta pari kiloa, koska jouduin syömään koko ajan välttääkseni pahoinvoinnin! Viime kerran neuvolapunnituksessa painoa oli tullut noin 450g/viikko, eikä siitä sanottu mitään negatiivista neuvolassa, ainakaan vielä! Pelottaa vaan, että miten korkeaksi paino nousee, kun tuo suklaakin on alkanut maistua ennen näkemättömän paljon... =)
Piippa79 (rv 25+1)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
eli hienosti on alkanut. Mulla lähtöpaino 60kg ja kyllä nämä raskaudet niin erilaisia ovat. Ekasta lapsesta painoin synnärille mennessä 86kg, mutta oli silloin ekasta hieman enemmän lähtöpainoa, kun olin lopettanut tupakanpolton n. puoli vuotta ennen raskaaksi tuloa. Sitten paino putosi 4kk synnytyksen jälkeen 52:n kiloon, ja toisesta painoin synnärille mennessä 74kg. Taas putosi rytinällä imetyksellä paino, osasin vähän sit jo hallita, ettei lähe kaikki posket ym.. eli toi on kuulkaas niin löysässä noi kilot jos imettää ja vähän liikkuu ja katsoo syömisiään, kyllä lähtee...
Mutta pointti on se että mulla ainakin raskaudet on ihan erilaiset. Eka oli poika, toka tyttö ja veikkaan tän olevan poika kiloista ja raskauden alun perusteella. Hirmu väsy, syötävä pahaan oloon ja kiloja tulee...