Kuinka pitkään ajelitte alapaään karvoja raskauden loppupuolella?
Tai oliko esim. mies apuna, kun itse ette enää taipuneet sinne?
Viikkoja kasassa nyt 37 ja en ole enää useaan viikkoon taipunut ajelemaan karvoitusta ja sekös ärsyttää :)
Kommentit (23)
Eiköhän ne kätilöt ja lääkärit ole nähneet ihan kaiken majavasta kalkkunaan.
Viimeisin vahaus oli viikkoa ennen synnytystä ja oli paljon mukavempi kestää jälkivuodot jne, kun ei ollut karvat tiellä. Kävin muutenkin koko raskauden vahauttamassa, kuten normaalistikkin. Synnytyksen jälkeen tosin meni melkein 14 viikkoa ennen seuraavaa kertaa.
Kävin myös brassi-sokeroinnissa (kaikki pois) raskauden aikana. Viimeisen kerran viikon 30 paikkeilla. Sen jälkeen niitä karvoja ei enää kasvanutkaan ennen synnytystä. Ja vielä jälkitarkastukseen mennessä, n. 8 viikkoa synnytyksestä ei haivenen haiventa ollut. No sitten sen jälkeen kasvu alkoi harvakseltaan..
ajelin itse. Kaikki pois niin ei paljon ees tarvi nähä miten ajelee :D
ja ihan itse ajelen, tosin pidän nyt ihan posliinina, kun ei nää mitä sieltä ajelee pois (helpompi siis ajella kaikki) :p Vähän akropatiaa kehiin tarvittaessa ja kyllä se onnistuu ;D
Loppuun asti itse. Ja raskauden aikana sheivasin myös sen pikkuisen tupsukan, joka normaalisti tulee jätettyä, pois. Ei tosiaankaan jaksanut trimmailla sitä.
ja maha oli todella iso.
Eli suihkussa kyykky asennossa yletin kyllä höylällä ajamaan ihan koko hoidon.
Sokkonahan se täytyy tehdä kun ei sen mahan ohi näe, mutta ihan hyvin se näkemättäkin onnistui.
Karvojen ajo vaahtoa, sormet edellä toisella kädellä ja toisessa höylä.
Jos ei sokkona onnistu niin peili kehiin tai sitten miehelle höylä käteen ja pyydät sen ajamaan.
ei varmaan tullut ihan yhtä siistiä kuin aiemmin, kun ei oikein nähnyt mitä ajeli...
ja ihan itse ajelen, tosin pidän nyt ihan posliinina, kun ei nää mitä sieltä ajelee pois (helpompi siis ajella kaikki) :p
Vähän akropatiaa kehiin tarvittaessa ja kyllä se onnistuu ;D
EI sinne tarvitse nähdä, karvat ja maaston tunteekinihan helposti ja kai nyt jokaisella kädet yltää mahan sivuitse? Toinen jalka vessanpöntölle ja siitä vaan.
tosi ison mahan kanssa loppuun saakka itse. Viimeisen kerran taisin ajella juuri ennen synnärille lähtöä, kun yritin oloani helpottaa lämpöisessä suihkussa.
no minä ajoin alapäätäni vielä paria tuntia ennen synnytystä n.klo 21-22 välisenä aikana.Sairaalan lähdettiin viiden aikaa yöllä.
Itse en oikein ole mieltynyt tuohon posliiniin ja siksi ajelu(koneella) tuntuu niin hankalalta, ettei ihan naurettavan näköiseksi mene...
ihan vaan siistin mukavamman näköiseksi
ja aina ennen synnytystäkin olen vielä itse ajellut. Käsi ylettää ajelemaan siinä missä pyyhkimäänkin, ja käsikopelolla mennään :)
sillai menee ainakin ihan sokkona, joku rajojen siistiminen voi sit olla jo hankalampaa...
Pyydä miestä siistimään jos et posliinista tykkää.
se joku aiemmista joka sanoi ajelleensa loppuun asti
en ois kehdannu mennä synnyttää muuten :D
vähän sokkona "samaa vanhaa talvitietä".
Pidättekö kaikki tosiaan ihan posliilina ja ajelette höylällä?
En pidä posliinina, koska minusta se on tyhmän näköinen, jos ei jaksa ajaa päivittäin (tumma kun olen). Mutta alempaa kaikki pois ja rajat siistiksi.
Höylä on paras. Kemikaalit ei sovi (eikä ota tarkasti), epiloida ei jaksa (ja sattuuhan sen helvetisti), pinseteistä puhumattakaan.
juuri ennen synnärille menoa. Mitä ne kätilötkin olisivat ajatelleet (lääkäristä puhumattakaan) jos mulla olis alapäässä ollut karvoja.
Jotenkin "sokkona" en halunnut enää sheivailla. Sama esikoisen odotuksessa.
Niin ja nyt tokan kanssa pari tuntia ennen laitokselle lähtöä oltiin saunottu. Samalla mieheni ajeli sääret, kainalot sekä pimpsakarvat erityisen hyvin. Joten sairaalaan menin ilman ylim. haivenia.