Meitä ei ole kutsuttu mihinkään juhannuksen viettoon, mutta
menemme silti.
Kirtelemme sisaruksilla ja sukulaisilla.
Ei kukaan kehtaa kieltääkään :)
Kommentit (10)
minusta he ovat keljuja, kun eivät ole kutsuneet.
Olemme hyviä vieraita. Autamme töissä, osaamme käytäyttyä, emme sotke ja riehu.
Kuka nyt kotona jussina haluaa olla?
Onneksi olen lähipiiristäni onnistunut teidän laiset ihmiset karsimaan pois, vaikka kyllä siinä työ olikin.
Jotkut ihmiset haluavat olla rauhassa. Jos ihmisiä halutaan paikan päälle, heidät kutsutaan.
Taitaa tosin tämäkin olla provo.
Lasten parhaimmat muistot on Puuhamaa-juhannuksista. ;-D
olen ilmoittanut että kuka vaan saa tulla, sauna on lämpimänä, samoin grilli ja muurikkapannu, uimaan pääsee. Hyttysmyrkkyä lähden tästä ostamaan ja sateenvarjon, sellaisen 4m halkaisiltaan.
Muutamia ilmoittautumisia on tullut.
Kuka nyt kotona jussina haluaa olla?
Mutta meille tuleekin aina omat vieraat. Jotka ME kutsumme. Itse emme liikahda mihinkään.
kylään, varsinkaan jussina. Olemme kotona, saunomme ja grillaamme ja herkutellaan ja ollaan vaan ja nautitaan olostamme.
suvun mökille juhannuksen viettoon, niin se on hieman eri asia. Ei sinne tarvitse kutsua.
Sen sijaan toisten ihmisten koteihin ilmaan mitään perinteitä tms omin päin itsensä kutsuminen on töykeää käytöstä. Ehkä siinä juuri syy miksi apta ei kutsuta, toivotaan että hän eksyisi tänä vuonna jonnekin muualle.
Jussina selkeästi kotona haluavat olla ne sisaruksenne ja sukulaisenne joille menette kuokkimaan.
Herääkin kysymys mitä pahaa teidän kodissanne on kun ette siellä viihdy.
mutta vastaan silti. En voi sietää kutsumattomia vieraita. Jos joku meille kutsumatta tulee saa aika jäisen vastaanoton. Lisäksi yritän vastaisuudessa pitää niihin etäisyyttä. Eli kutsuja ei ole tulevaisuudessakaan odotettavissa.