paljonko vuokraa pitäisi maksaa pientilasta?
Mä oon nyt kyllästynyt jokseenkin kaikkeen, etenkin taloyhtiöön, eikä siitä sen enempää. Haluan toteuttaa toisenlaisen haaveeni. Oon aina halunnut asua maalla. Mulla on lisäksi hevonen, jonka tallipaikasta ja hoidosta maksan nyt kallista vuokraa ja palkkaa muille. Ajattelen, että myyn kaupunkiasuntoni ja muuttaisin vuokralle maalle.
En halua mitään sellaista maatilaa, jossa olisi mitään viljeltävää, mulla on päivätyö kaupungissa, mutta haluaisin talon ja tallin ja vähän laidunmaata. Mielellään sellaisen matkan päästä Hämeenlinnaa, että pystyisin käymään siellä päivittäin töissä. Luulisi, että näitä tällaisia pientiloja olisi tarjolla, kun maaseutu autioituu ja mummot kuolevat mökeistään. Mut mistä sitä pitäisi etsiä ja mikähän tämmöisten vuokrataso olisi?
Kommentit (3)
Toisaalta mä en ihan heti haluais ostaa sitä, sillä vaikka tää on vanha unelma ja oon tosiaan kyllästynyt kaupunkiasumiseen niin oon kyllä kuullut sen verran kauhutarinoita karhuista ja katuvalojen puutteesta maalla että en ihan koko omaisuutta pistäis tähän heti alkuun kiinni. Mieluummin siis vuokraisin ensiksi ja ostaisin sitten vasta kun oon kokeillut.
Siellä on aina niitä ketjuja joissa kertovat mitä on tulossa myyntiin jne. ihan kivoja pikkutiloja on välillä ollut täällä hämeessäkin.
Etuovi.comin jne. oletkin varmaan jo kolunnut?