3 vuotias katsoo vierestä, kun vaihdan menkkarätin/tamponin. Onko siinä jotain pahaa?
Luonnollinen juttuhan tuo on. Meillä muutenkin käydään pytyllä ovi auki. Paitsi ison hädän aikana.
Kommentit (8)
siellä se olisi aivan järkyttävän paheksuttavaa
jos 3v ei kauhistu verta, vaikka kyllä tamponin vaihtaa niin ettei siinä mitään tarvitse esitellä.
että käydään vessassa ovi auki. Onko joku tarve esitellä itseään housut kintussa vai?
Sieniä?Mitä ihmeen sieniä sinä esittelet värkistä?Tatteja sateella?
että käydään vessassa ovi auki. Onko joku tarve esitellä itseään housut kintussa vai?
en mäkään ennen lapsia käynyt vessassa ovi auki.
mutta mulla on nuorimmaiset 1- ja 2-v ja molemmat paitsi kokoaikaisesti pahanteossa, myös pahimman luokan punttitakiaisia... pääsen itse helpommalla kun otan ne sinne vessaan mukaan, eivätpähän ole sillä hetkellä pahanteossa...
Pärjää varmaan kaks minuuttia yksin.
mistä tulikaan mieleesi? Minusta normaali juttu, johon lapset oppivat alusta alkaen suhtautumaan normaalisti. Meillä kekarat on nähneet kuukupit, sienet ja siteet, ja parin viime kuukauden aikana mun on pitänyt sopeutua siihen, että mun pikku tyttärellä on kuukautiset;-D! Mietintää on aiheuttanut se, tarjotako hänelle koko repertuaari: itse olen ainakin 10 v käyttänyt vain kestosuojia. Tytölle ostin sen sijaan ensi hätään kertakäyttösiteitä. Tästä toki voisi avata oman ketjun jotta kuulisi muiden kokemuksia:-).