Onkohan zalando menossa konkurssiin
Kesällä tilatuista ja palautetuista tuotteista ei ole vieläkään tullut rahoja takaisin. Ihme selityksiä vain, että on nyt niin ruuhkautunut heidän rahojen palautus. Ja outoa, että asiakas joutuu itse peräämään laillisia saataviaan, eikö heillä ole toimivaa reskontraa? Kannattaa miettiä ennen tilaamista, että todellakaan ei maksa mitään etukäteen, jos ei halua, että omat rahat menee sinne pohjattomaan kaivoon ja hoitamattomaan asiakkaiden rahojen palautukseen.
Kommentit (20)
Höpöhöpö ihan hyvin toimii edelleen
Sama ongelma mulla että jo maksettuja pitää soitella perään. Valikoima on muuttunut surkeeksi.
Tilaa Zalandolta lumppuja??? Oletko koskaan katsonut valikoimaa ja mitä merkkejä Zalando myy...
Itse tilaan aina laskulla niin ei havaintoja aloittajan ongelmasta.
Tytär saanut kyllä rahansa kesällä ihan ajoissa
Hinnat on kyllä nousseet verkkokapassakin
Ei ole minullakaan ollut ongelmia, vaikka olen palauttanut jo maksettuja tuotteita.
Kun maksaa luottokortilla niin rahat saa aina takaisin. Kerran tilasin tavaraa Belgiasta jota ei sitten tullut. Luottokorttiyhtiö hyvitti ja pari kuukautta myöhemmin myös yritys hyvitti ostoksen. Maksoin tietysti ylimääräisen hyvityksen takaisin Luotokunnalle.
Joku huppari mikä ennen makso 50 €, on nyt 80€
Laskulla tilaan aina, ja hyvin toimii. Aniharvoin palautan mitään takaisin.
Toimitus on Zalandolla nykyään superhidasta. Kohta on mennyt kaksi viikkoa tilauksesta, enkä ole vieläkään saanut tilaamiani tuotteita.
En ole pitkään aikaan heiltä tilannutkaan. Aikaisemmin tilaus toimitettiin alle viikossa ja ihan nopeimpina aikoina neljässä päivässä, mutta siitä on jo useita vuosia.
Ehkä ihmiset ovat kyllästyneitä, kun pohjoismaisille markkinoidaan tasan yhden ihonvärin malleilla? Aggressiivisen oloisia mainoskampanjoita, joissa heiluvat kaduilla kuin mitkäkin gangstat jne.
Vierailija kirjoitti:
Joutaakin menemään konkkaan. Ja ne ihmiset jotka tuolta tilaavat lumppuja viikottain ja sitten palauttavat ne kerran käytön jälkeen takaisin niin teillä olisi pieni peiliinkatsomisen paikka.
Pieni vähemmistö asiakkaista kannattaa noille firmoille,muista on lähinnä riesaa jatkuvine palautuksineen.
Vierailija kirjoitti:
Joutaakin menemään konkkaan. Ja ne ihmiset jotka tuolta tilaavat lumppuja viikottain ja sitten palauttavat ne kerran käytön jälkeen takaisin niin teillä olisi pieni peiliinkatsomisen paikka.
Toinen vaihtoehto on tehdä niin kuin minä. Tilaa vaatetta briteissä sijaitsevasta edellisten kausien ylijäämävarastoja myyvästä ketjusta, hinnat ovat halvat, palautus ja rahti takaisin britanniaan kallis. Johtopäätös on, että tilaa isomman erän kerralla, hinnat ovat helposti puolet Zalandosta ja ne mitkä eivät miellytä lähtevät sitten jätteenkäsittelylaitokselle poltettavaksi, kun ei kannata kerran palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on tehdä niin kuin minä. Tilaa vaatetta briteissä sijaitsevasta edellisten kausien ylijäämävarastoja myyvästä ketjusta, hinnat ovat halvat, palautus ja rahti takaisin britanniaan kallis. Johtopäätös on, että tilaa isomman erän kerralla, hinnat ovat helposti puolet Zalandosta ja ne mitkä eivät miellytä lähtevät sitten jätteenkäsittelylaitokselle poltettavaksi, kun ei kannata kerran palauttaa.
Mikäli oikeasti laitat uutta vaatetta polttoon on sinulla tosiaan peiliinkatsomisen paikka. Kierrätä ne edes jonnekin vaatekeräykseen!
Vierailija kirjoitti:
Kun maksaa luottokortilla niin rahat saa aina takaisin. Kerran tilasin tavaraa Belgiasta jota ei sitten tullut. Luottokorttiyhtiö hyvitti ja pari kuukautta myöhemmin myös yritys hyvitti ostoksen. Maksoin tietysti ylimääräisen hyvityksen takaisin Luotokunnalle.
Joo luottokortilla on turvallista ostaa!
Tuskinpa sentään. Varmaan suosituimpia nettivaatekauppoja mitä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku huppari mikä ennen makso 50 €, on nyt 80€
"Joku huppari", no just. Kärkkäästi käy suu mutta mitään pohjaa ei väitteellesi ole. Ihan hyvä että hinnat nousee, alkaa ihmiset miettimään vähän kulutuskäyttäytymisiään. Ruoka on vielä halpaa kun sitä menee tonneittain jäteastioihin syömättä ja vaatteet liian halpoja kun ostetaan mieluhaluihin ja turhista ostoksista kertyy vuoren verran tekstiilijätettä.