Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuli paha mieli ystävän vierailusta...

Vierailija
20.06.2010 |

Oli uudessa kodissamme tänään käymässä. Mitään kivaa ei asunnosta sanonut, ei ainuttakaan kehua, mitä kaikilta muilta on niitä sadellut pilvin pimein. Jätti kaikki tarjottavat koskematta, koska kuulemma karppaa eikä halua lihota (painoa n. 50kg nyt). Lisäksi antoi reilusti lapsenkasvatusvinkkejä vaikka kyseessä on lapseton 38-vuotias nainen (opettaja kylläkin). Sokerina pohjalla kuitenkin se, että kysyi onko mulla antaa hänelle vaatteita, joita muuton yhteydessä kävin läpi, koska en kuitenkaan enää mahdu niihin (joo, raskauskiloja on vielä jäljellä...) Eipä ole pitkään aikaan tullut mistään näin paha mieli :( Kait se on vaan kateellinen, suomalaisten peruspahe. Avauduimpa minäkin nyt sitten...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä hänellä vaan niin paha olo omasta tilanteestaan. Tuon ikäinen, ei miestä, ei perhettä. Työn puolesta näkee lapsia/ nuoria. Pakosta miettii omaa kohtaloaan. Laihduttaa kun ei muuten pysty hallitsemaan elämäänsä.

Tökerösti käyttäytyi, en sitä kiellä, mutta veikkaan, että ei ollut sinua henkilökohtaisesti vastaan mitään.

Vierailija
2/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä moisesta "ystävästä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään "raskauskiloja", on vain raskaudenaikaisesta ylensyönnistä johtuvia kiloja. Ja kolmannekseen se on "avauduinpa".

Vierailija
4/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin läheinen, niin ymmärrän tietyn "suoruuden", mutta muuten kyllä menee huonojen tapojen puolelle.

Koeta vain olla ottamatta itseesi, hänhän täsä mokasi.

Vierailija
5/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät eivät puhu toisilleen noin. Lisäksi ystävät kehuvat - esim. vaikka vain kohteliaisuuttaan - uutta asuntoa. Tuohan kuuluu jo alkeellisimpaan käyttäytymiseen.

Tarjoiluista kieltäytyminen on moukkamaista!

Tuli siis hakemaan vaatteita. Minä en olisi moisen ihmisen kanssa tekemisissä - ainakaan niin, että itse ottaisin yhteyttä. Tulee vain paha mieli, eikä sellaisten ihmisten kanssa tarvitse olla tekemisissä, jotka imevät ilmat pihalle.

Rakasta itseäsi ja anna asian poistua mielestäsi. Hän ei ole arvoisesi.

Vierailija
6/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan olikin oleellisin kommentti tässä ketjussa. Get a life, miltä kuulostaa?

Vierailija
7/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistynyt - voihan olla, että tämä ärsytti tätä opettajavierasta. Ehkä tarjottavatkin olivat ns. juntit, tyyliin jotain rusinapullapitkoa.

Vierailija
8/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla, etten ole ainoana tota mieltä. Ei kai sen ystävyyden pitäis sellaista ollakaan, että melkein tippa tulee linssiin toisen vierailun takia... Harmittaa vaan, koska olen aikoinani viettänyt tosi kivoja aikoja kyseisen naisen kanssa. Mutta nyt kun mietin, niin en kertaakaan raskaaksi tuloni jälkeen. Vauva nyt 7kk. Kai se pitää uskoa, että lapsi muuttaa niin paljon, että lapsettoman kanssa sitä yhteistä säveltä on vaikee löytää. AP

Vierailija
9/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilleen, jolla löytyy itsehillintää.

Vierailija
10/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli juustolautanen hedelmillä ja katkarapusalaattia (juustoina Manchego, Buffalo-mozzarella ja Chevre) Sen jälkeen itsetehtyä porkkanakakkua ja kahvia. Ehkä sit opettajalle liian juntit? Mut miten karppaaja ei voi syödä juustoa? ap

Vierailija
11/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli juustolautanen hedelmillä ja katkarapusalaattia (juustoina Manchego, Buffalo-mozzarella ja Chevre) Sen jälkeen itsetehtyä porkkanakakkua ja kahvia. Ehkä sit opettajalle liian juntit? Mut miten karppaaja ei voi syödä juustoa? ap

Eli oli todella junttia käytöstä ystävältä. Olit todella nähnyt vaivaa tarjoiluissa. Minuakin itkettäsi moinen käytös.

T: se joka sanoi että rakasta itseäsi jne...

Vierailija
12/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi sinulle vaan kuittailla kiloistasi että saisi onnelliselta vaikuttavaan elämääsi vähän ikävyyttä. Älä välitä.

Vierailija
13/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta kodista! tiedän tasan, miltä susta tuntuu. mun veljen vaimo on tismalleen samanlainen idiootti. kateellisuudeksi olen sen päätellyt, valitettavasti.

tarjoiltavat kuulostivat herkullisilta, njam.

ja sinuna unohtaisin tuollaiset "ystävät".

Vierailija
14/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii kyllä ihmeellistä porukkaa. Satuimpa minäkin klikkaamaan tätä, kun myynti-palstalle olin menossa.

Ap:lle sanon vaan, että paha mieli varmasti, mutta anna jäädä omaan arvoonsa noin huonosti käyttäytyneen vieras. Ihmeellisiä "syöpiä" on myös kommentoijien joukossa (aina). Ihan toisesta sisään ja toisesta ulos vaan tollanen toisten mollaus.

Muuten, älä yhtään vaatetta anna kellekään tutulle. 10 v kuluttua tai jo paljon aiemminkin varmaan mahdut vanhoihin vaatteisiisi. Jos et mahdu, älä silti anna epäkiitollisille moukille.

Vierailija
15/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä, että hän hyvin todennäköisesti häpesi itseään vierailunsa jälkeen. Minun mieheni sisko on samanlainen. Hänen suustaan on kuultu mm: "halvalla saa ihan kivaa (no ei ollut halpa meidän remontti), sinä nyt pidät kaikesta makeasta (lapselleen, joka kehui tarjoilujani)" jne.

Vierailija
16/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä kutsu vieraita vain saadaksesi kehuja? En mä ainakaan osaa kehua jotain, jos en siitä ihan oikeasti innostu. Aika huono itseluottamus saa olla, jos tuollaisesta loukkaantuu.

Sitä pidän epäkohteliaana, ettei vieras syönyt mitään, mutta muuten en pidä tuota tapausta minään röyhkeyden huippuna.

P.S. Pitääkö se kateus aina vetää joka keskusteluun!

Vierailija
17/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sillä ole kateuden kanssa mitään tekemistä. En vain ole teeskentelevää tyyppiä.

Vierailija
18/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään "raskauskiloja", on vain raskaudenaikaisesta ylensyönnistä johtuvia kiloja. Ja kolmannekseen se on "avauduinpa".

Vierailija
19/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisen tyyli ei olekaan samanlainen kuin oma "tyyli". Älkää olko ressukat niin epävarmoja itsestänne, ei toisen onni ole teiltä pois!

Emmä ainakaan kehu mauttomia kämppiä, eikä sillä ole kateuden kanssa mitään tekemistä. En vain ole teeskentelevää tyyppiä.

Vierailija
20/48 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä! Hävettää tuollaiset vitosen tyyliset kommentit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi