Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Haluaisitko tietää jos lapsesi olisikin koulukiusaaja?
20.06.2010 |
Mä kuulin toiselta vanhemmalta, että eppuluokkalaisen kaveri kiusaa luokan hiljaista tyttöä. Kiusaajan äiti on mun tuttuni, muttei varsinaisia kavereita olla oltu aikoihin. Moikataan kuitenkin tavattaessa. Mun niin tekisi mieli kertoa sille mitä lapsensa tekee. En usko että se tietää asiasta mitään.
Kommentit (2)
Jos et jostain syystä halua suoraan tuon kiusaajan äidille asiasta sanoa, niin ota yhteyttä suoraan lapsen opettajaan/koululle. Koulukiusaamisasiat pitäisi aina saattaa myös opettajan tietoon (ja valitettavasti kaikki kiusaajien vanhemmat eivät näin tee, vaikka tietäisivät kiusaamisesta) ja asiaa pitää käsitellä myös koulussa.
-Äiti ja opettaja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja olen jo nyt sitä mieltä, että poikani ei tule olemaan mikään herranenkli koulussa, vaikka nyt on vasta 4,5v niin ihan selkeät elkeet :/ Todellakin tulee saamaan porukan ympärilleen ja kiusaamaan enemmän tai vähemmän jotakuta sopivaa kohdetta. Aion seurailla ja haluan kyllä tietää mitä koulun välitunneilla tapahtuu. Eri asia vaan kuinka? Noh, onneksi sinne on vielä aikaa!