Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi OBH Nordican kahvinkeitin. Hidas ja "rupsuttava"!

Vierailija
20.06.2010 |

Keittää kahvia noin 25 minuuttia, kuutta kupillista. Onko normaalia? Koko keittämisen ajan kuuluu sellainen rupsutus mikä kuuluu yleensä keittämisen loppuvaiheessa, kun vesi käy jo vähiin. Onkohan mulle sattunut viallinen kappale? Kiva, kun hitaan perkolaattorin takia ostin tän arkikeittimeksi, että sais aamukahvit ennen töihinlähtöä nopeesti =D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin keittelee paljon nopeammin. Lataan keittimen, käyn aamutoimet hoitelee eli petaan sängyn, pesen kasvot ja tulen ottamaan kahvia. Menee 5min.

Vierailija
2/5 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Chilli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/5 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihan normaalia tuo 25min. Meillä kaikki keittiöjutut tota samaa chilli sarjaa ja ovat kyllä olleet jokainen hyviä.

Vierailija
5/5 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla on kans obh nordican keitin ja tässä pari päivää oli ihan samankuuloinen ongelma.. Päätin sitten ruveta tutkimaan asiaa. Mun mallissa sai sen osan, johon vesi kaadetaan, irti muusta keittimestä, joten otin vesiosion irti ja vähän siinä ''heiluttelin ja löysyttelin'' sitä letkun kautta kahvinporojen päälle menevää sulkijasysteeemiä. Sitten napsautin osan taas paikalleen ja avot, kahvit keitty normaalisti parissa minuutissa. :) Luulen, että tossa sunkin tapauksessa ongelmana on se, ettei vesi syystä tai toisesta mene sieltä vesiosiosta purujen päälle normaalisti. Yritäpäs tutkia asiaa, jos ei ongelma ole vielä parantunut. Tai sitten takuuseen, jos sellaista vielä on tai uuden keittimen ostoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan