Venlafaxin Orion 75 mg, onko muilla auttanut ahdistukseen ja
masennukseen. Onko tullut ikäviä sivuoireita?
Kommentit (31)
Ei minun sairauteeni enää varmaan auta mikään. Ei lääke tai terapia. Hyväksy se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75mg ja apua on ollut jo vuosikaudet. Noin pienellä annoksella ei ole ollut ongelmia seksielämän kanssa, mutta ahdistushäiriöön ja masentuneisuuteen tämä on kyllä auttanut.
Kohdallani siis toiminut erinomaisesti.
Kuinka nopeasti sait siitä apua?
2 vko
Vierailija kirjoitti:
150mg aamuisin,iltapäivällä 75mg ei ainakaan vielä sanottavaa hyötyä paniikkihäiriöön ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon,Xanor apuna.
Mikä lääke se on ja syötkö niitä samaan aikaan??
Auttoi, käytin 10 v, nyt lopettamassa. Sivuoireita oli viikon ja sen jälkeen ei mitään. Suurimmalla osalla sivuoireet menee ohi eikä ole dramaattisia. Mutta jos googlailet keskustelupalstoja niin löydät pelkkää negaa. Se ei todellakaan pidä paikkaansa. On yksi parhaita masislääkkeitä kautta aikojen. Jos lääke on määrätty, niin aloita se ja jätä muiden kokemukset lukematta
Vierailija kirjoitti:
Auttoi, käytin 10 v, nyt lopettamassa. Sivuoireita oli viikon ja sen jälkeen ei mitään. Suurimmalla osalla sivuoireet menee ohi eikä ole dramaattisia. Mutta jos googlailet keskustelupalstoja niin löydät pelkkää negaa. Se ei todellakaan pidä paikkaansa. On yksi parhaita masislääkkeitä kautta aikojen. Jos lääke on määrätty, niin aloita se ja jätä muiden kokemukset lukematta
Eipä sitä paremmin voisi sanoa
Mä olen nyt syönyt sitä 2 viikkoa ja olo ei ole parantunut vaan huonontunut. Pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta, todella outoa oloa, unettomuutta ja lisääntynyttä ahdistusta. Masennus on samaa kuin ennenkin. En kuitenkaan vielä luovuta, mutta epäilyttää kyllä muuttuuko tämä tästä paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nyt syönyt sitä 2 viikkoa ja olo ei ole parantunut vaan huonontunut. Pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta, todella outoa oloa, unettomuutta ja lisääntynyttä ahdistusta. Masennus on samaa kuin ennenkin. En kuitenkaan vielä luovuta, mutta epäilyttää kyllä muuttuuko tämä tästä paremmaksi.
Mulla meni n. kk ennen kuin auttoi.
Ei ole, ikävä kyllä ainakaan mun kohdallani.