Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venlafaxin Orion 75 mg, onko muilla auttanut ahdistukseen ja

Vierailija
19.06.2010 |

masennukseen. Onko tullut ikäviä sivuoireita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että tuo lääke laihduttaisi, onko näin?

Ei ole, ikävä kyllä ainakaan mun kohdallani.

Vierailija
22/31 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun sairauteeni enää varmaan auta mikään. Ei lääke tai terapia. Hyväksy se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75mg ja apua on ollut jo vuosikaudet. Noin pienellä annoksella ei ole ollut ongelmia seksielämän kanssa, mutta ahdistushäiriöön ja masentuneisuuteen tämä on kyllä auttanut.

Kohdallani siis toiminut erinomaisesti.

Kuinka nopeasti sait siitä apua?

2 vko

Vierailija
24/31 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

150mg aamuisin,iltapäivällä 75mg ei ainakaan vielä sanottavaa hyötyä paniikkihäiriöön ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon,Xanor apuna.

Mikä lääke se on ja syötkö niitä samaan aikaan??

Vierailija
25/31 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pieni annos 75 joten anna mennä.

Vierailija
26/31 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi, käytin 10 v, nyt lopettamassa. Sivuoireita oli viikon ja sen jälkeen ei mitään. Suurimmalla osalla sivuoireet menee ohi eikä ole dramaattisia. Mutta jos googlailet keskustelupalstoja niin löydät pelkkää negaa. Se ei todellakaan pidä paikkaansa. On yksi parhaita masislääkkeitä kautta aikojen. Jos lääke on määrätty, niin aloita se ja jätä muiden kokemukset lukematta

Vierailija
27/31 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hyvä lääke.

Vierailija
28/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttoi, käytin 10 v, nyt lopettamassa. Sivuoireita oli viikon ja sen jälkeen ei mitään. Suurimmalla osalla sivuoireet menee ohi eikä ole dramaattisia. Mutta jos googlailet keskustelupalstoja niin löydät pelkkää negaa. Se ei todellakaan pidä paikkaansa. On yksi parhaita masislääkkeitä kautta aikojen. Jos lääke on määrätty, niin aloita se ja jätä muiden kokemukset lukematta

Eipä sitä paremmin voisi sanoa

Vierailija
29/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt syönyt sitä 2 viikkoa ja olo ei ole parantunut vaan huonontunut. Pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta, todella outoa oloa, unettomuutta ja lisääntynyttä ahdistusta. Masennus on samaa kuin ennenkin. En kuitenkaan vielä luovuta, mutta epäilyttää kyllä muuttuuko tämä tästä paremmaksi.

Vierailija
30/31 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nyt syönyt sitä 2 viikkoa ja olo ei ole parantunut vaan huonontunut. Pahoinvointia, päänsärkyä, huimausta, todella outoa oloa, unettomuutta ja lisääntynyttä ahdistusta. Masennus on samaa kuin ennenkin. En kuitenkaan vielä luovuta, mutta epäilyttää kyllä muuttuuko tämä tästä paremmaksi.

Mulla meni n. kk ennen kuin auttoi.

Vierailija
31/31 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei.