Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN usko, että Victoria on noin onnellinen kuin teeskentelee olevansa.

Vierailija
19.06.2010 |

Ei ole temppu eikä mikään näytellä onnellista, mäkin sen tempun osaisin. On niin kovin teennäistä toi kaikki pussailu ja lahmiminen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyn takana sitä vituttaa, ettei anoppi oo yhtään viittiny panostaa tähän tilaisuuteen. Arkivaatteet ja tukkakin mitäänsanomaton.

Vierailija
2/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti onnelliselta. Ja suukotti miehensä kättä. On tehnyt sen aikaisemminkin. Suloista.

Uskon, että ovat onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon pariskunnan onnellisuus. Minusta näyttivät hyvinkin rakastuneilta ja tasapainoiselta pariskunnalta. Uskon, että heillä on pitkä ja onnellinen liitto edessä.

Vierailija
4/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin moni muu asia tai paremminkin kuin moni muu avioliitto ;D

Vierailija
5/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa "vaatii" onnellisen rakkaustarinan ja se Victorian on pakko tarjota.

Vierailija
6/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa nyt pitää hymyilä vaikka jalkoihin sattuis ja nälkä ois, mutta kylä uskon hänen oikeestikin olevan onnellinen. kyllä minäkin olin kun hangon keksi koko hääpäivän.

Vierailija
7/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahemman kerran toisen onni...Tai sit sä oot jo niin virttynyt sun suhteeseen et se toisen naamataulu ei sit miellytä sua yhtään.Hymyn sijaan sä irvistät aina ku näät miehes naaman :D

Mä oon ihan yhtä onnellisen näköinen ku victoria,ja ei mä en edes teeskentele...Se on vaan sitä että ku oikeesti rakastaa jotain niin paljon ettei sanat riitä kertoman,niin se loppu tulee sit vaikka hymynä ja rakkauden tekoina toista kohtaa ulos...ihan oikeesti.Kannattais joskus kokeilla olla niin rakastunut :)

Vierailija
8/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole temppu eikä mikään näytellä onnellista, mäkin sen tempun osaisin. On niin kovin teennäistä toi kaikki pussailu ja lahmiminen.

Kaikesta näki että molemmat ovat AIDOSTI rakastuneita!! Ei noin voi toista katsoa jos ei oikeeti RAKASTA ja lujaa!

Vierailija
9/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy edes näyttämään.

Vierailija
10/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki katseet, eleet, liikuttumiset, kaikki osoitti sen miten onnellisia olivat. Erityisesti Daniel meinasi itkeä onnesta, myös Victoria oli todella onnellisen näköinen, ihan aidosti.

Ap on todella kateellinen ja ilkeä. Et tainnut ap todellakaan itse olla hääpäivänäsi onnellinen? Olisi ehkä sinunkin pitänyt valita mies sen perusteella mitä sydän sanoo eikä ulkoisten asioiden perusteella.

Vierailija
11/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muistaa että he on IKIVANHA pariskunta. Hehän ovat olleet yhdessä liki 10 vuotta, eli heillä on todella pitkä suhde takana.

Vierailija
12/12 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kun pitivät toisiaan käsikädessä niin Victoria silitteli Danielin kättä :) Se on kyllä varma merkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme