Hui kauhea mä luulin että meidän lapsiluku on jo täynnä!
Mutta nyt on alkanut vauvakuume hiipimään.
Tää on ihan kriisin paikka! :D Mä oikeasti olen todella yllättynyt ja vähän säikähtänytkin omista tunteistani.
Nojoo, täytyy koittaa pitää jäitä hatussa, ikääkin mulla on jo.
Mutta jos vielä yksi....
Kommentit (9)
on taas tullut enemmän muodiksi tehdä lapsia parikymppisenä, koska niin monilla ei ole opiskelupaikkaa tai työtä. Nousukaudella varmasti tehdään lapsia vanhempana kuin lama- aikaan.
ja sit 34v synttäripäivän jälkeen aloin laskee kalenteria ja hoksasin, et menkat on viikon myöhässä. Plussasin sit ja olin ihan shokissa. Ehkäisystä huolimatta ja viel sterilisaatiojonossa ollaan..lievä shokki, mut mies suhtautui niin mahtavasti, et äkkiä se meni ohitse.
Enempi mietitytti se, et kuinka helpolla nyt jo elämässä pääsis ja vois itse alkaa enemmän harrastaa. Aborttia en vois tehdä, kun kyseessä vaan oma "mukavuus". Raskauskin on edennyt kohtuu hyvin.
ja vauva ei vielä 3 kuukauttakaan:DMulla on vaan sellanen tunne että meidän pitää saada se toisenkin sukupuolen edustaja tähän perheeseen.No ei meille enempää tule ,jos se ei sitten ehkäisy petä,aborttia en suostuisi tekemään.
Olin 33 kun eka syntyi. Nyt on kolme, joista nuorin, kun olin 39 v. Ei ongelmia raskauksissa, synnytyksissä, vauva-ajassa.
siitä olenko sopivan ikäinen äidiksi. Tämän palstan tuntien sellaista ikää ei ole olemassakaan ;)
Tiedän itsekin että jos tulisin nyt raskaaksi, aborttia en voisi/haluaisi tehdä ja mieskin kyllä sopeutuisi ajatukseen. En tiedä jääkö ajatus vielä yhdestä vauvasta tällaiseksi ikuiseksi haaveeksi vai ei. Aika kai sen näyttää :)
Kiva lukea muidenkin kokemuksia.
En sinänsä ole ollenkaan liian vanha, mutta elämäntilnteemme on nyt sellainen ettei uskalla lähteä siihen hommaan :(
Jos tilanteemme olisi eri en epäröisi hetkeäkään, miehestä en tosin ole ihan varma et suostuisko...
itse en ollut ajatellut tämänikäisenä enää lapsia tehdä.
En vaan tunnu saavan rauhaa tältä ajatukselta...
-ap-