Harmittaa (uusperheen lomailusta)
Tehdään yksi asia ensin selväksi:
Pidän miehen lapsista kovasti ja tykkään siitä, kun he ovat meillä, ja minusta on kiva tehdä heidän kanssaan kaikenlaista. Lapset eivät ole ongelma.
Minua harmittaa tämä:
Aina, kun ehdotan miehelle jotain tekemistä, hän vastaa siihen, että Hyvä ajatus, mutta mennään sinne vasta sitten, kun lapsetkin ovat meillä, sillä lapsetkin varmasti haluavat tulla mukaan. Tämä vastaus toistuu aina, oli kyseessä sitten reissu Ikeaan/ kotieläinpuistoon/ eläintarhaan/ Jumboon/ Suomenlinnaan/ Nuuksioon tai mihin vaan muualle. Tämä koko alkukesä siis kökötetään kotona menemättä minnekään, koska miehen mielestä ei kannata mennä vielä, kun lapset eivät ole meillä. Odotellaan siis heinäkuun lopulle saaakka ennen kuin jonnekin voi taas mennä..
Onko muilla samanlaista?
Kommentit (7)
Seurasaareen, Jumboon tai vaikka Tukholmaan. Osaan elää ihan itse ja yhdessä lasten kanssa.
ennen mieheni tapaamista ja mieheni ex jätti tämän uuden miehen takia.. Mielestäni hän on ansainnut uuden onnen.
ap
Oma vika, kun hajottaa perheensä ja ottaa toisen jämät Aina jotakin sotkua.
kaikenlaista myös itsekseni mutta KAIPAAN yhteistä tekemistä myös miehen kanssa, muulloinkin kuin lasten ollessa meillä!!
ap
Seurasaareen, Jumboon tai vaikka Tukholmaan. Osaan elää ihan itse ja yhdessä lasten kanssa.
sano miehellesi että voitte mennä sitten uudemman kerran lasten kanssa kun he ovat teillä, miksei voisi kivoissa paikoissa käydä kaksikin kertaa kesässä :)
Ei teidän tarvitse sentään lopettaa elämistä. Kyllä ne lapset sen kestää, että poistutte kotoanne muulloinkin kuin heidän kanssaan :)
Meillä on "minun ja sinun lapset", ei yhteisiä. Minun lapseni ovat meillä enemmän, ja aluksi oli juuri tätä ongelmaa, ettei koskaan olisi saanut tehdä mitään edes vähän kivaa ilman miehen lapsia.
Aika on auttanut, ja se, että teemme joskus jotain retkiä vain miehen lasten kanssa.