Nautitko juhliin pukeutumisesta?
Mä en. Mulle juhlavaatteiden hankkiminen ja niiden käyttäminen on välttämätön paha, joka vie aivan liikaa rahaa ja vaivaa. Mä olen tänäänkin miettinyt sellaisia ongelmia, kuin että mitkä sukkahousut mä pistän sandaalien kanssa, kun sukkikset ois kuitenkin hyvät olla näillä säärillä, mut kärkivahvikkeet ei saa näkyä. Ja toinen ikuinen dilemma on, miten peittää olkapäät juhlamekon kanssa niin ettei tikahdu sinne jumppasaliin jossa sata muutakin ihmistä hikoilee juhlatamineissaan.
Mut tuli vain mieleen, että taidan olla poikkeus? Ehkä muut naiset tykkää siitä, että saavat juosta liikkeissä - tai ehkä heidän on helppo löytää vaatteita? Minusta kun tuntuu aina, että jokainen mekko on joko niin syvään uurrettu tai sitten muuten kummallinen luiri, että niitä saa sovittaa sata ennen kuin se hyvä löytyy. Eihän tää voi muille olla näin vaikeaa -vai voiko? :)
Kommentit (3)
Ja kyllä, nautin kyllä juhliin pukeutumisesta. Shoppailua kyllä inhoan, olisipa ihanaa jos joku valitsis mulle puvun mun puolesta.
Mutta kyllä, on ihanaa laittautua nätiksi ja pukeutua juhlavasti. Näitä tilaisuuksia on vaan aivan liian harvoin.
juhlamekkoa, joten ei todellakaan tarvitse etsiä vaatteita. Samoin laadukkaat kengät, sukkikset, huivit yms. löytyvät myös. Sen kuin vetäisee päälle. Ei tietysti ole huono asia, että pidän itseni hoikkana, joten ne vaatteet myös sopivat ja istuvat kauniisti.
Ja en muuten ole koskaan ollut juhlassa missään jumppasalissa, paitsi tietysti koulun, mutta eipä niihin nyt niin kauhean hienosti tarvitse pukeutua, että mitään paineita tulisi.
Skarppaa nainen.
tarkoitin siis sitä juhlatilaa, joka yleensä on jonkinsortin jumppasali.
ap.