G: Ikäsi ja montako vuotta olet tehnyt kokopäivätyötä?
Kesätyöt lasketaan jos normi työaika, samoin kaikki pätkätyöt, mutta ei esim. opiskeluaikojen iltatöitä (pari h illassa).
Kommentit (45)
Tällä hetkellä olen vanhempainvapaalla.
ja kokopäivätyötä olen tehnyt n. 15 vuotta.
Lisäksi sitä ennen tein neljä vuotta illat ja lauantait, mutta sitähän tässä ei lasketa.
Yrittäjänä reilu 4 vuotta. Työllistettynä reilu vuoden kokopäiväisesti, muut työt paskahommia, puhelinmyyntiä ym. mitä ei voi laskea.
Yrittämisestä ei jäänyt käteen kun loppuiäksi velkaa.
Tämän siitä saa kun valmistuu laman aikana suoraan kortistoon, ei saanut työkokemusta vaikka oli ihan ok paperit.
Lukio ja yo-tutkinto työn ohessa, kahden lapsen kanssa kuukauden äitiysloma kummallakin kerralla.
Yleensä vielä pari työtä päällekkäin.
töissä tai työsuhteessa siitä alkaen, kun täytin 21v. Äitiyslomia 2 kpl, hoitovapaalla yhteensä 1.5 v. Työttömänä en koskaan.
Työvuosia takana neljä, opiskeluaikojen silpputöitä en jaksa laskea, ei niistä paljon tulisi tuohon päälle. Lapsia on kaksi.
Olen 42v akateemisesti koulutettu kolmen lapsen äiti. Opiskelemaan pääsin heti lukion jälkeen. Töissä olen ollut noin 7-8 vuotta. Kotiäitinä olin niin kauan, että nuorimmainen aloitti eskarin.
Kokopäivätöitä reilu 7 v. Lisäksi pari vuotta opiskelujen ohella vaihteleva työaika 20-40 t viikossa.
Maisteriksi valmistuin 23 vuotiaana. Parin lapsen vuoksi perhevapaisiin on mennyt kolme vuotta. Kesätöitä tuli nuorena tehtyä kokopäiväisesti vain parina kesänä.
Valmistuin 26 vuotiaana ja kahdesta lapsesta olen ollut jonkin aikaa kotona.
Olen kahden lapsen akateeminen isä.
Työura palkkatöissä on n. 4,5 vuotta. Työt on ollu pääosin n. 2kk kesätöitä opiskelun ohessa kunnan puutarhaosastolla.
Nyt valmistumisen jälkeen saan toivottavasti töitä joko yliopistolta tai meteorologisen tutkimuksen parista. Toisaalta ei hyvältä näytä, kun Vaisala juuri irtisanoi porukkaa...
Kaksi ammattia hankittuna. Kokopäivätöissä 15 vuotta, osa-aikaisesti huomattavasti pitempään.
10vuotta vakityö, (2 eri paikkaa,) plus pari vuotta kesätöitä alaikäisenä. nyt työtön 1kk ja äitiyslomalla.
Eka kesätyö oli 12 v. Kokopäivätoimisesti olen ollut töissä 22 v - 3 ä-lomaa (kohta neljäs alkaa).
3 kesää kesätöissä 1-3kk ja nyt oon 6v ollut kokopäivätöissä.
Pois siitä 10kk äitiysloma. :)