Miks täällä on niin vaikea ymmärtää, ettei kaikki ihmiset ymmärrä/ota kuuleviin korviinsa puhetta?
Luin tuota ketjua, jossa anoppi haluais 6viikkoisen vauvan yökylään eikä ole ymmärtänyt miksi se ei sovi kyseisen ketjun ap:lle.
Olen täällä myös aiemmin lueskellut ketjuja, joissa isovanhemmat tai appivanhemmat olleet liikaa kylässä ym. ja he eivät ole ymmärtäneet kun heille on yritetty sanoa, että kyläilevät liian usein tai ettei ole ok, että tulevat ilmottamatta.
Näihin on aika monet vastanneet, että joko ei sais valittaa kun isovanhemmat ovat kiinnostuneita tai sit väitetään alottajia idiooteiks kun eivät muka osaa sanoa asiasta.
Minulla ei onneks ole tuollaisesta kokemusta, mutta vierestä joudun seuraamaan, miten ystäväni on ihan kypsä äitiinsä, joka käytännössä asuu heillä ja odottaa täydellistä palvelua, vaikka ystävälläni on kaksoset jotka on nyt 3kk ja lisäksi yksönen 1,5v, hänellä siis ei todellakaan ole aikaa passata vielä äitiään saati seurustella tämän kanssa kun äitinsä ei siis auta lasten hoidossa, juttelee vain ja välillä arvostelee ystäväni tekemisiä.
Kommentit (3)
sanonut asiasta äidilleen?
lasten hoidossa kun on kylässä ja lopettaa sen valittamisen niin sillon ystäväni ehtisi seurustellakin äitinsä kanssa ja on sanonut myös, että jos valitus ei lopu eikä myöskään auta lasten kanssa niin sitten voi olla yhtä hyvin tulematta. Sanomiset eivät ole mennyt perille eikä ystäväni äiti myöskään koskaan ilmoita millon tulee ja nyt ystäväni on viime aikoina tehnyt niin, ettei ole äitiään heille päästänyt.
Jo ennen kaksosten syntymää ystäväni ja miehensä tekivät selväksi, että jos tulee kylään kaksosten vauva-aikana, niin mukanaan tuovat, jos haluavat jotain kahvin kanssa, kahvi keitetään itse ja lasten hoidossakin mielellään autetaan, jos on tarvetta.
ap
minulle ei ole noin tapahtunut niin ei voi tapahtua kellekään muullekaan.
sanonut asiasta äidilleen?