Mitä asiaa lapsesi ulkonäössä "kaikki" kommentoivat?
Tuli mieleen, kun vauvastani kaikki huomaavat pitkät ripset ja niistä mainitsevat. Poika nyt 6kk ja joka kerta kun ollaan jossain missä "uusia" ihmisiä, niin niistä kuulee.
Saahan tuosta sanoa, mutta jotenkin alkaa jo vähän vaivauttaa, enkä keksi mitä tuohon vastata. Onko tavallista, että lapsista huomataan aina jokin tietty asia ulkonäössä?
Kommentit (61)
saa kommentteja ja ne on muutes multa;)
Esim. "niinhän sillä on" on ihan hyvä patenttivastaus.
Mulle se mitä ns. aina sanotaan lapsestani on että "sehän on aivan sun näköisesi". Vastaan siihen että "niin tosiaan onkin". Ei mitenkään vaivaannuttavaa.
Saahan tuosta sanoa, mutta jotenkin alkaa jo vähän vaivauttaa, enkä keksi mitä tuohon vastata.
Esikoisella (poika) on kirkkaan siniset silmät ja todella pitkät, mustat ja kaareavat ripset. Noita silmiä on kaikki kommentoineet ja ihailleet. Nykyään melkein 7-vuotias poika on itse jo hiukan kyllästynyt. Tympeästi ja vähän ivallisestikin jo kommentoi takaisin ripsien ihmettelijöille...
Kuopuksella (tyttö) on sitten ruskeat nappisilmät ja kontrasti isoveljeen on monille liikaa ja sitä sitten ihmetellään ja kysellää, kenen silmät tytöllä oikein on. 3-vuotias on useaan kertaan sanonut, että "mulla on omat silmät!".
siniset suuret silmät. Ja isänsä näköinen. Ja pulleuttakin..
sitten lapsi, jota kukaan ei koskaan kommentoi?
Miten voikin olla ihan eri näköinen, kuin muut sisarukset?
No, tottahan se on, että kaksi muuta ovat ihan saman näköiset.
Mutta yleensä ihan yleistä kauneutta.
lisäksi tytön hymykuopat ja pituus
Lapsestani tuli ihan sattumalta lyhytkasvuinen. Eli meissä vanhemmissa ei ole mitään vikaa.
Lapseni on saatana kääpiö. Tuolla se nyt nukkuu väärine säärineen.
molemmat tytot (2 ha 6v) saavat kommentteja hiuksista
Pitkat, paksut ja vaaleat.
Onneksi eivat ole perineet aitinsa perisuomalaista hiuslaatua (ohuet ja hienot), vaan ainoastaan varin.
Hiusten paksuus tulee sit keski-eurooppalaiselta isalta.
ovat ihan isänsä näköisiä.
Nyt pitkiä voimakkaita jalkoja, edelleen isältä :-)).
Ihanan pieneksi ja siroksi vauvaksi on usein kehuttu! Ei ole mikään michelin-mies ollut todellakaan meidän keijukainen. Jotkut ei meinaa uskoa meidän tytön ikää eikä sitä että ihan täysiaikaisena on syntynyt. Hassu kun on pieni mutta osaa jo kävellä yms.
TAi joku äiti niin kylmä että heittää tollaista juttua lyhytkasvuisuudesta?
Lapsi on tosi blondi ja me vanhemmat ja siskonsa ihan eri sävyisiä. Muuten siskonsa kopio, mutta ikään kuin ilman pigmenttiä jäänyt.
'mallityypiksi'. On pitkä, hoikka mutta kurvikas ja upeat tummanruskeat silmät ja kauniin, päivettyneen sävyinen iho. Niin, ja kyse siis 14-vuotiaasta.
minua sanotaan kaunottareksi - kaikki sanovat! Vähänkö noloa! Mitä teen?
Vanhemmat ovat molemmat tummia ja ruskeasilmäisiä mutta molemmat lapset ovat blondeja ja sinisilmäisiä.
Onneksi sentään muistuttavat muuten isäänsä ;)
On muuten ihan blondi, mutta vahvat kulmat ja upeat tummat ripset.
(ja karvaa jo nyt jaloissa - isän puolelta perintöä.
Esikoisen vahvoja upeita paksuja kiharia hiuksia ihailivat aina kaikki.