Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paras asumismuoto sinulle ja miksi?

Vierailija
18.06.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse huolehtia juuri mistään itse. Paitsi siis oman kodin siivouksesta. Syy: emme ehdi olla kotona juurikaan.

Vierailija
2/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun hoitaa pelkän talouden. Tulisin hulluksi jos pitäisi vielä pihaakin laittaa kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin asummekin, minä, puolisoni ja kaksi alle kouluikäistä lastamme.

Vierailija
4/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes missään lähiössä vaan oikeasti maalla.

Kaikki muutkin muodot on testattu, mutta tämä on minun juttu. Saa hillua pihalla mihin aikaan vuorokauvesta vain. Ja aika kuluu aina.

Vierailija
5/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin asummekin, minä, puolisoni ja kaksi alle kouluikäistä lastamme.[/i

Kaikki lähellä, julkisilla pääsee sinne minne ei jaksa kävellä. Kauniita vanhoja taloja, merenrantaan pieni kävelymatka, oikein kurkkimalla olohuoneen ikkunasta jopa näkee vilahduksen merestä. Kauniita puistoja lähellä, hyvät lenkkimaastot ihan vieressä. Kulttuuria, ravintoloita jne helposti saavutettavissa. Lähin ravintola toisella puolella katua.

Parempaa en tiedä. Ellei sitten olisi rahaa ihan oikeeseen merinäköalaan...

Vierailija
6/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi huoltohommia ja pihatöitä.

Sisustan mielummin.

Vierailija
7/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään että paikat on suurinpiirtein ojennuksessa, ja tuntuu että täälläkin meidän 94 m2 huushollissa lasten kanssa riittää siivottavaa joka helkkarin päivälle eikä valmista tule ikinä...

saati sitten että olisi vielä piha, jossa pitäisi ajaa ruohoa, haravoida, kitkeä, istuttaa, kastella, suunnitella ja talvella tehdä lumitöitä.

Ja kun mulle "pistää silmään" ja aiheuttaa stressiä jos joku paikka on rempallaan, en kestäisi katsella huonosti hoidettua/hoitamatonta pihaa. Juuri sain itseni kiinni katselemasta vanhempieni pihaa, että "tuollakin pitäisi tehdä sitä ja tätä ja oi kauhee kuinka on paljon rikkaruohoja jne" mutta sitten muistin että ainiin joo, ei oo mun piha, ei mun tarvitse tehdä mitään. Ja helpotuin, ja varmistui taas kerran että omakotitaloasujaksi musta ei ole :D

Vierailija
8/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä minkäänlaista meteliä seinän takaa joten on parempi että suoraan seinän takana ei asu ketään. Mutta toisaalta kuitenkin haluan asua kaupunkialueella.

Vierailija
9/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme kaipaa naapureita seinän taakse aktiivisen musiikkiharrastuksen vuoksi : )