Mitä ajattelisit, jos teille tulisi vieras kuohuviinipullon kanssa
ja kaataisi vain itselleen, eikä tarjoaisi isäntäväelle tai omalle miehelleen?
Kommentit (13)
ajattelisin että on outo ja huonotapainen, olisi kyseessä sitten mikä juoma tahansa; miksi juuri kuohuviinistä kysyt?
ottaa kuohuviinin mukaan. Minä sitten laitoin tarjolle mansikoita ja kirsikoita niin neiti veteli pullon yksinään. Olin vähän ällikällä lyöty ;D
ja sanoisin, että mä voisin ottaa myös, kiitos. :)
yleensä tuvat kuoharia, se käytetään yhdessä. Juntti kaveri sulla.
minä olen ilmeisesti juntti tai teini, mutta kyllä meillä on usein pirskeitä, joissa kaikilla on omat juomat mukanaan, eikä isäntäväki tarjoa vierailleen välttämättä mitään alkoholijuomia eikä vieraat omia juomiaan isäntäväelle. Sitten taas toisaalta voisin ymmärtää, jos joku erittäin tuttu tulisi esim purkamaan huoliaan viinipullon kanssa tarkoituksenaan vetää oikeasti pää täyteen ja surkutella itseään ja lähteä baarikierrokselle tämän jälkeen.
Mutta mehän olemmekin juntteja.. :D
minä olen ilmeisesti juntti tai teini, mutta kyllä meillä on usein pirskeitä, joissa kaikilla on omat juomat mukanaan, eikä isäntäväki tarjoa vierailleen välttämättä mitään alkoholijuomia eikä vieraat omia juomiaan isäntäväelle. Sitten taas toisaalta voisin ymmärtää, jos joku erittäin tuttu tulisi esim purkamaan huoliaan viinipullon kanssa tarkoituksenaan vetää oikeasti pää täyteen ja surkutella itseään ja lähteä baarikierrokselle tämän jälkeen.
Mutta mehän olemmekin juntteja.. :D
Kukaan muu ei juonut mitään
minä olen ilmeisesti juntti tai teini, mutta kyllä meillä on usein pirskeitä, joissa kaikilla on omat juomat mukanaan, eikä isäntäväki tarjoa vierailleen välttämättä mitään alkoholijuomia eikä vieraat omia juomiaan isäntäväelle. Sitten taas toisaalta voisin ymmärtää, jos joku erittäin tuttu tulisi esim purkamaan huoliaan viinipullon kanssa tarkoituksenaan vetää oikeasti pää täyteen ja surkutella itseään ja lähteä baarikierrokselle tämän jälkeen. Mutta mehän olemmekin juntteja.. :D
Kukaan muu ei juonut mitään
tuo ei tullut ilmi aloitusviestistä. Ja niin kuin sanoin, voisin ymmärtää joissain tilanteissa, että joku kaveri tulee viinipullon kanssa avaamaan sydäntään ja on tosiaan aloittamassa ryyppyputkea tai jatkamassa sitä. Te ette taida tuntea paljon alkoholisteja tms ongelmaisia. Ei meilläkään mitenkään säännöllisesti näin tapahdu, mutta joskus tämä oli meillä ihan normaalia.
et mainosti että tuo kuoharia ja sit juo yksin. ymmärtäisin et se ois hänen oma juoma.
me ollaan päädytty siihen et jokainen ystävistä tuo omat juomat ku jokasella on oma makunsa, tulis isäntäväelle kalliiksi ostaa jokaiselle sopivat juomat ja koko illaksi.
eli toi juoman itselleen mut miksi mainosti? en ymmärrä...
jos halusi varmistaa, että alkoholin nauttiminen on ok isäntäväelle. Jotkut kun eivät tykkää, että esim lasten aikana vedetään edes kuoharia.
joissa menee niin ällikäksi, ettei siinä saa edes sanottua mitään.
Mulla on kans näitä. Jälkeen päin mietin, miksen sanonut mitään. Esim. 'AIOT SITTEN YKSIN VETÄÄ SEN KUOHARIN, HEH-HEH'.
Siihen varmaan liittyisi se että ko. vieras olisi jo valmiiksi tosi vahvassa humalassa. Kyllä meillä normaalisti minä emäntänä tarjoilen vieraille.
Antaisin hänen varmaan olla ja rupeaisin järjestämään petiä.
En päästäisi eteistä pitemmälle ja pyytäisin tulemaan huomenna uudestaan. Pullon nappaisin kädestä ja sanoisin "Kiitos ystävällisyydestä, tälle onkin käyttöä!" Sitä nimittäin tarvitaankin järkytykseen yllätysvieraasta. :)