Missä kaikkialla supistukset tuntuu??
Kommentit (16)
tai sitten vaan ylävatsalla, tai alavatsalla, tai selässä, tai alapäässä, tai reisissä... tai joku näiden yhdistelmä. Yksilöllistä.
ja mulla supistukset tuntuu kumallakin puolella alavatsaa ja alaselässä, vähän kun sellasta kuukautiskipua tms. ja maha muuttuu sellaseks tosi kovaks. Jotkut on sanonu et tuntuis ne kovemmat supistukset ihan reisissäkin(?)
myöhemmin sisäreisissä vielä myöhemmin alavatsassa
ja molemmissa tuntunut ensin vatsassa ja selässä. Sitten supistusten voimistuttua suurin kipu tuntunut kohdunsuulla, peittäen kaiken muun kivun alleen.
ja mulla supistukset tuntuu kumallakin puolella alavatsaa ja alaselässä, vähän kun sellasta kuukautiskipua tms. ja maha muuttuu sellaseks tosi kovaks. Jotkut on sanonu et tuntuis ne kovemmat supistukset ihan reisissäkin(?)
Koko alapää ihan tulessa. Mutta harkkasupistukset taas tuntuu mulla myös hengityksessä, tulee semmoinen olo kuin saisi huonosti henkeä.
nyt on kipua vatsassa, selässä ja takareisissä!
, mutta toisilla vain etupuolella.
tuntui reisissäkin mutta kuopuksesta vain "pääkallopaikalla" eli kohdunsuulla.
myös alavatsassa. Alaselässä tuntui aivan kuin joku olisi kaivinkoneella kopaissut selkärankaa vasten. Tunne oli sellainen kuin joku aivan järkyttävän kova olisi painautunut selän luita vasten. Sitä paineen tunnetta ei edes epiduraali vienyt pois mutta kivun kyllä.
alavatsalla sellainen repivä kipu.
Joillain tuntuu selässä ja joillain jopa ihan jaloissa asti.
kahtia vannesahalla. Tähtiä vain näkyy..
tuntui kuin laava-aalto olisi vyörynyt sisällä ees taas
tuntui reisissäkin mutta kuopuksesta vain "pääkallopaikalla" eli kohdunsuulla.
Minulle kaikki väittäneet että kipu kohdunsuulla on liitoskipuja, vaikka liitoskipujakin minulla ollut!
Jos näin on, niin kaksi kertaa olen sitten helvetin kipeillä liitoskivuilla synnyttänyt.
-6-
ei koskaan tuntunut missään muualla kuin selässä, mieletön selkäkipu koko synnytyksen ajan! Vain jälkisupistukset tuntuivat vatsan puolella.
Jokaisella on omat erilaiset kokemukset, vaikea vetää mitään johtopäätöksiä toisten tuntemuksista.
aivan järkyt krampit