Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, jos jokin asia on sovittu ja anteeksipyydetty/annettu

Vierailija
18.06.2010 |

ottaa asia esille, vaikka se ns. liittyisi asiaan. Tai ottaa asia negatiiviseen sävyyn olettaen ja tuoden esille , että se varmasti toistuisi. Ja jos tämä esilleottaja osapuoli olisi vielä sellainen, joka sanoo, että ei vanhoja kaiva.

Otetaan esimerkki; mies on työmatkalla pettänyt, katunut, pyytänyt ja saanut anteeksi vaimoltaan. Aikaa on kulunut. Miehellä on edessä työmatka, jonne vaimokin sattumoisin pääsee mukaan, niin olisiko oikein, että vaimo sanoisi miehelleen "on se hyvä, että minäkin pääsen mukaan, ettet pääse pettämään"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni asiaa, joka on annettu anteeksi, ei tarvitse unohtaa. Mutta jos se tuollaisessa piikittelymielessä otetaan esille, ei asiaa edes ole annettu anteeksi.

Vierailija
2/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa väittää, että mä en anna menneiden olla ja itse ottaa esille mun "pahoja" tekoja... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitan

Vierailija
4/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla asia on jäänyt vaivaamaan.

Vierailija
5/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset asiat unohdu koskaan.

Vierailija
6/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä anteeksi anneta. Pitää olla todella vahva suhde ja todella vahva ihminen, että anteeksi antaa ja siihen menee vuosia. Itse ainakin testaisin aika monta kertaa puolisoni luotettavuutta jos noin kävisi. Tosi kakka homma.

Vierailija
7/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset asiat unohdu koskaan.

teko ei ole ollut edes absoluuttisesti väärin...Teko on ollut sellainen, että joidenkin ja varmaan useimpien kohdalla se ei olisi edes haitannut. ap

Vierailija
8/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä anteeksi anneta. Pitää olla todella vahva suhde ja todella vahva ihminen, että anteeksi antaa ja siihen menee vuosia. Itse ainakin testaisin aika monta kertaa puolisoni luotettavuutta jos noin kävisi. Tosi kakka homma.

esimerkki...

Vierailija
9/9 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi