Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen vastuuton vanhempi kun....

Vierailija
18.06.2010 |

olen synnyttänyt sektiolla, juottanut korviketta, käyttänyt kertisvaippoja, antanut tutin, laittanut istumaan autossa kasvot menosuuntaan jne...kumma kun noi vielä elossa :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SECTIO EI OLE SYNNYTYS!!!

Vierailija
2/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi lapsi syntyi alakautta, imetystä kesti huimat 2kk ja sitäkään ei missään vaiheessa kokoaikaisesti eli sai syntymästään asti korviketta, tutin annoin jo sairaalassa sille ja nyt on 1w 6kk ja istuu kasvot menosuuntaan siis aivan kauheeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vastuuton olet, minä myös kun meilläkin lapsella on tutti käytössä ja on jo kohta vuoden ikäinen!

Lisää syntilistaa; hammastahnaa ei käytetä vaikka neuvola suosittelee, meillä ei ole emmaljungia (eikä kantoliinaa), lapsi ei osaa juoda tuttipullosta (juonut vedet 5kk ikäisestä nokkamukista), vieläkään ei olla aloitettu pottaharjoituksia ja käytetään kertiksiä, lasta ei pestä päivittäin suihkussa/ammeessa.

Nuohan alkaa jo av-mammojen mielestä riittää huostaanottoon...

Vierailija
4/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen vanhempi imettää niin kauan, että lapsi oppii juomaan suoraan tavallisesta mukista (mutta vain vettä) ollessaan n. 6-8 kk vanha. Korviketta hän ei edes maista, vaan siirtyy juomaan suoraan luomumaitoa (muista d-vitamiinilisä!!) ollessaan 1-v.

Vierailija
5/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on laitettu hoitoon alle 3-vuotiaina ja mä harrastan ja käyn jopa ulkona aika useinkin

mut oon mä kyllä 3 alateitse synnyttänyt, vaan ekat leikattiin

Vierailija
6/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri

Vierailija
7/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä! Te ootte siis niiiiiiin NOOOOOT ihqui, ettekä te saa enää olla tääl mein seuras aaaveeellä, kun ette te oo mitää aitoi aaveemammoi!

Vierailija
8/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: oikea lääkäri

Vierailija
9/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys ja yksi synnytystavoista

T.kätilö

Vierailija
10/10 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku kirjottaa ihqU? Jos nyt on pakko ihq kirjottaa.