Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne joilta on kuollut joskus lemmikki, käykääpä katsomassa tämä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit, jotka ovat olleet täällä jollekulle erityisen läheisiä, menevät kuoltuaan Sateenkaarisillalle.

Siellä on kaikille rakkaille ystävillemme niittyjä ja kukkuloita, joilla ne voivat juosta ja leikkiä yhdessä.

Ruokaa, vettä ja auringonpaistetta on yllin kyllin, ja kaikilla ystävillämme on lämmintä ja mukavaa.

Kaikki eläimet, jotka ovat olleet sairaita ja vanhoja, saavat takaisin terveytensä ja elinvoimansa; loukkaantuneet ja vammautuneet parantuvat ja tulevat jälleen vahvoiksi, juuri sellaisiksi, kuin ne ovat muistoissamme ja unelmissamme menneistä päivistä ja ajoista.

Eläimet ovat onnellisia ja tyytyväisiä. On vain yksi pieni asia: kukin niistä kaipaa jotakuta hyvin rakasta, joka niiden täytyi jättää jälkeensä.

Ne kaikki juoksentelevat ja leikkivät yhdessä, mutta tulee päivä, jona yksi yhtäkkiä pysähtyy katsomaan kaukaisuuteen. Sen kirkkaat silmät ovat jännittyneen tarkkaavaiset; sen innokas ruumis värisee. Yhtäkkiä se alkaa juosta pois ryhmän luota lentäen yhä nopeammin yli vihreän ruohon.

Se on havainnut sinut, ja kun sinä ja rakas ystäväsi vihdoinkin tapaatte, te pysyttelette yhdessä riemukkaina jälleennäkemisestä ettekä koskaan enää eroa. Iloiset suudelmat satavat kasvoillesi, kätesi hyväilevät taas rakasta päätä ja katsot vielä kerran lemmikkisi luottavaisiin silmiin, jotka niin kauan olivat poissa elämästäsi, mutteivät koskaan poissa sydämestäsi.

Sitten te ylitätte Sateenkaarisillan yhdessä...

Vierailija
2/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopussa istuin liikuttuneena kyynel silmäkulmassa. Tuli mieleen oma koira, jota en ole muistanutkaan pitkään aikaan. Nyt tuli ikävä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kävi tuossa pyytämässä anteeksi, kun luuli, että oli tehnyt jotakin pahaa kun itken...

Vierailija
4/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kyyneleet vain valuvat ja onneksi lapsi nukkuu. Meillä ei lemmikkejä, mutta hyvin eläinrakkaita ollaan. Varmaan tämän vuoksi pelottaa ottaakaan, kun on joskus joutunut luopumaan.

Vierailija
5/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänet pitäis sit olla koneessa päällä, muuten ei niin hyvä...

Vierailija
6/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin itken... en voi kuvitella sitä tuskaa, kun meidän koiravanhus lähtee Sateenkaarisillalle... onneksi kaksi hauvaa jää vielä meidän seuraksi!!!

Kiitos AP linkistä...

Vierailija
7/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää.

Vierailija
8/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään on sanut vollottaa! Ensin ne odotuspalstan runot ja sitten tämä! NYYH!

Minullakin on yksi koira siellä, ja rakas kissani :`(((

Vierailija
9/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ajatusta, että jonain päivänä eläinlapseni jättävät minut.

Vierailija
10/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä päivältä, piti laittaa suosikkeihin, jotta voin käydä sivuilla tarvittaessa tulevaisuudessakin :o/

Vierailija
11/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon koirien ja kissojen taivas kuulostaa kivemmalta kuin joku keksimällä keksitty sateenkaarisilta, hohhoi...

Vierailija
12/21 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttava ajatuksena et ne rakkaat karvakasat saa vielä nähdä.

Vierailija
13/21 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppäimistö märkänä. Taidan mennä rutistamaan tuota meidän hauvaa, kun nykyään vauva on vienyt siltä huomion.

Vierailija
14/21 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... toi nyt kun olen koko aamun itkenyt kun kissa on laatikossa autotallissa hautausta odottamassa....

Vierailija
15/21 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin sen ja ei voinu muuta kun itkee.mulla oli mäyräkoira mikä pari vuotta sitten kuoli.

Vierailija
16/21 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIvan ihana linkki, kiitos ap!

Vierailija
17/21 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi koiraa kuollut. Yksi on vielä kotona, toivottavasti pitkään. Ikää vasta neljä vuotta.

Vierailija
18/21 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minä katsoin sinua pitkään ja hellästi silittelin, ja mietin lieköhän ketkään silmin niin viisahin minulle katsetta luoneet, hellyyttä hellempää, tai ystävyyttä suoneet mi aina ymmärtää?

Sinä teit sen joka hetki, minunlaistani palvoit ain, ja nyt kun päättyy yhteinen retki, sinä katsot, katsot vain, mutta sylissäni vielä sinä nuolet kädenselkää, ja minä tiedän, että et siellä metsänpeitossa peikkoja pelkää.

Sillä sinne sinut kannan alle turpeen nukkumaan, mutta vielä hetken verran sun sydämes, sykintää tahdon kuunnella tämän kerran, niin hyvää ja elävää.

Mä en usko tarua ollenkaan, etteikö eläinten taivasta oisi, nehän aina antavat parastaan eikä kelleen murhetta soisi, ja jos sieluista sitten puhutaan miten Luoja niin unohtaisi, ihan itseluomilta luoduiltaan? ei niin hän tehdä saisi.

Ennenkuin silmät sammuivat minä kerroin oravista, joita eläinten taivaassa haukkua saa ihan kaikista puiston puista ja sitten se vaipui, vaipui vain ja kuono kylmeni kokonaan, sitä pitelin vieläkin polvellain ja tietenkin myös, sitä sieluaan." (ote runosta Surullinen Päivä, Inkeri Rajala)

Vierailija
19/21 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten vöyhötystä koko homma

Vierailija
20/21 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä ei mikään netissä saa mua itkemään.. Tuli mieleen kaksi rakasta edesmennyttä kissaani ja koira, joka on yhä elossa mutta jolla oli kasvain eikä ole varmuutta saatiinko se kokonaan poistettua :´(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi