3 päivää Nutrilett-dieettiä takana ja kauhea nälkä :(
Kommentit (9)
Mä olen ollut ihan paastolla pari vuotta sitten ja siinä ainakin meni nälkä kahden päivän kuluttua ohi. Eihän sulla ole enää kuin kaksi päivää jäljellä, kyllä sen jaksaa.
eiks tää nutrilett (yms ~dieetit~) ollut se minkä vuoksi moni menettää lihasmassaa ja rasvaprosentti vaan lisääntyy.
sen jälkeen tulee ihana olo, kun pääsee ns. ketoosi-tilaan.
Itse olen joskus nutriletillä laihtunut 25 kg putkeen ja rasvaprosentti pieneni huikeasti ja lihasprosentti kasvoi. Nutriletin koostumus on sellainen, että lihakset säilyvät.
niin voinkohan ottaa jotain sen tilalle?Toisen pirtelön tai tomaatin tmv?
Sen nälänkin olisin vielä kestänyt (ehkä), mutta en vaan kestänyt niitä litkua. Lopulta oksensin aina kaiken pois, luultavasti menetin enemmän kuin olin ehtinyt syödä. Ei tullut mitään.
Esim. aamuin&illoin pala ruisleipää, päälle vaikka paprikaa/tomaattia/kurkkua, miksei siivu juustoakin, sekä jokin hedelmä, esim. banaani/omena.
Lämpimäksi ruuaksi esim. joku näistä:
-kaupan pakastealtaasta valmiita kasvispihvejä, seuraksi _pieni_ pala lohta, raejuustoa
-pakasteesta kasvisosekeitto, nauti raejuustopurkillisen kanssa
-wokkivihanneksia pussi, maustamattomia kanasuikaleita _vähän_ (mausta itse, huom: älä tee marinadista kaloripommia!)
Ja jos noilla et päivää pärjää, niin ota välipalaksi mehukeittoa lasi (niitä joissa ei sokeria ja vähän kaloreita) naposteluporkkanoita, piltti tai jotain vastaavaa.
Ja syy miksi listasin tuohon eineksiä aika paljon on se, että moni jos itse tekee esim. kasvisosekeittoa tmv. niin laittaa Koskenlaskijaa tmv. mukaan =kaupan valmiissa tietää paljonko niissä on kaloreita jne.
Nutraaminen on ihan humpuukia, KYLLÄ: siinä voi sen pari kiloa laihtua, mutta onko se sen arvoista?
Itse pidän säännöllisin väliajoin viikon parin viikon dieettijaksoja, jolloin syön em. tavalla (aamupala, yksi lämmin ruoka, iltapala) ja ei ole nälkää tarvinnut nähdä. Kun paino alkaa nousta niin pieni "dieetti" käyntiin ja pysyy hoikkana ilman että tarvitsee nuyrata tai muuten kärsiä jotain ihme litkuja syömällä. Ja itse pidän kasviruuista muutenkin, eli en koe esim. kasvisosekeiton syömistä "kamalana" vaan ihan oikeasti pidän sen mausta :)
Ateriat on määritelty valmiiksi ja viiden päivän ateriat tulevat loppujen lopuksi aika halvaksi. Ei 5000 kalorin vaje mitään humpuukia ole. Sitä paitsi tuollainen kertastoppi on monelle ainoa tapa päästä epäterveellisistä ruokatottumuksista irti. Toimii vähän kuin vatsatauti, mutta maistuu paremmalta...
ala karppaamaan