Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat haluais lapset 1-2viikoksi heille

Vierailija
17.06.2010 |

Mieheni vanhemmat asuvat ulkomailla ja haluaisivat kaikki lapset ns. kesälomareissulle luokseen. Muuten tuo olisi ihan ok, mutta toisaalta nuorin on vielä melko pieni. Lasten iät ovat siis noin kuukauden päästä kun olisivat menossa ovat 1v 11kk, 4v, 7v ja 10v.

Meistä kumpikaan ei voi lähteä mukaan, koska olemme töissä eikä ajankohtaa voi muuttaa kun meidän ja appivanhempien lomat eivät ole samaan aikaan. Tiedän, että isommat varmasti nauttisivat, koska näkevät heitä harvoin, mutta onkohan viikko tai kaksi liian kauan n. 2v ikäiselle? Olisihan hänellä sisarukset turvana, mutta en vaan tiedä. Ei oikeen kehtais kieltääkään, koska tiedän appivanhempien tarkoittavan hyvää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ikää oli vain 1v. siitä lähtien ollut viikosta kolmeen viikkoon lomareissujen aikana. toki muksu itsekin päässyt osalle reissuista mukaan.

nyt on jo koululainen ja edelleen lähtee mummulaan hoitoon tosi innoissaan, ihan erilaista tekemistä siellä kuin mitä meidän lomailuun kuuluu (kalastusta, veistämistä, pihatöitä jne.) kiitollinen olen vanhemmilleni että lapsi oppii näitäkin asioita.

ap:n kohdalla en tietenkään tiedä, kuinka tuttuja/läheisiä isovanhemmat lapsille oikein ovat.

Vierailija
22/23 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhempien luona ilman meitä vanhempia, sillon olivat 4päivää ja perheenä ollaan käyty isovanhempien luona, siis niin, että nuorimmatkin olleet mukana. Tämä olisi eka kerta nuorimmille kun olisivat isovanhemmilla yksin. Niin ja miehen vanhemmat ovat myös käyneet meillä eivätkä näin ollen ole täysin vieraita nuorimmallekaan.

Appivanhemmat ehdottivat tätä ihan itse, tuli tavallaan yllätyksenä meillekin kun ei aiemmin ollut mitään puhetta tällaisesta, mutta tiedän, että appivanhemmille lapsenlapset ovat tärkeitä ja hoitavat heitä mielellään.

Niin ja isovanhemmat tulevat hakemaan lapset, eivät siis joudu yksin matkustamaan.

Tuo lasten matka ajoittuisi niin, että kotiutuvat kun minulla on vielä pari päivää töitä jäljellä ennen kesälomaa ja miehellä viikko. Luultavasti teen kuitenkin ns. sisään nuo pari päivää ja olen vapaalla kun saapuvat, koska ikävä on varmasti molemmin puolin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tunnet parhaiten omat lapsesi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi