Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisin muuttaa muualle mutta mies ei

Vierailija
17.06.2010 |

Tahtoisin muuttaa kotikaupunkiini,sukuni luokse.Asumme tällä hetkellä miehen kotikaupungissa,hän ei missään nimessä suostu muuttamaan. Minulla ei ole kuin mieheni,lapsi ja muutama hyvä ystävä,en juuri välitä miehen suvustakaan. Emme ole naimisissa,meillä 1v lapsi. Suurin haaveeni olisi muuttaa tuonne kotipaikkakunnalleni. Mies on työtön,minä kotihoidontuella,joten emme pääse usein käymäänkään. Miehele olisi töitäkin kotipaikkakunnallani.......lähdenkö kaksin tytön kanssa ja käsken miehen tulla perästä jos haluaa vai uhraanko koko elämäni olemalla onneton osan ajasta...suuren osan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää en osaa valitettavasti auttaa.

Vierailija
2/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama haave ollut kauan, mutta mies tosiaan ei halua kotiseudultaan (tuppukylä) muuttaa omaan kotikaupunkiini (isompi kaupunki)... Ongelmana on myös paikalliset naiset. Heihin on todella vaikea ystävystyä, jotenkin tuntuu että minua ei kaivata jo valmiisiin ystäväpiireihin. olen siteen tutustunut muualta muuttaneisiin ja minulla on jopa 3 kaveria täällä!! jee

Nyt kun aika on kulunut ja lapsia jo kaksi ja talo hankittu on muuttohaaveet helpottuneet.. Oman alan töitä en kyllä tule tältä paikkakunnalta saamaan eli muutto jonnekkin on varmaan jossain vaiheessa edessä, mutta ei varmaan kotipaikkakunnalle, koska se on jotenkin ehdoton EI miehelle (ei tunne ihmisiä sieltä).. Neuvoni siis on että jos muuttohalut eivät ajan kanssa laimene ja jos parisuhde ei muuten ole toiveidesi mukainen niin lähde lapsen kanssa...

olipas sekava teksti sori :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua täällä ei-missään, mutta mies haluaa. Haluaisin kaupunkiin, missä kaikki on lähellä ja työpaikkakin voisi olla ihan eri alalta. Täällä työmatka venyy helposti 50-100 km suuntaansa ja vie helkutisti aikaa. Lisäksi olen hermostunut miehen metsästysharrastukseen, joka on erittäin hallitsevana perheessämme. Olen puun ja kuoren välissä.

Vierailija
4/4 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös mutta mies ei mistään hinnasta. Asutaan maalla ja minulle kelpaisi mikä vaan kunhan pääsisi pyörällä edes lähinpään kunnan tai kaupungin keskustaan. Olen myös miettinyt että muuttaisin "asumuseroon" lähimmän keskustan lähettyville.. on tää elämä niin piip aina välillä.