Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet 40v ja 20v, seurustelusuhteesta,

Vierailija
17.06.2010 |

Molemmat ikäisekseen lapsellisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v ja 45v olisi jo täysin ok. Kummatkin aikuuisia ja jos ovat onnellisia yhdessä niin mikäs siinä.

Tuo 20v ja 40v on vähän siinä rajoilla. Olen niin kalkkis että minulle 20v on vielä nuori eikä aikuinen. ;)

Vierailija
2/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ovat naimisissa ja 2 pientä lasta. Nykyään ovat 22 ja 39v. Ihan sairas suhde alunperinkin. Sairaalloista mustasukkaisuutta, väkivaltaa ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse 20 kun tapasin mieheni, joka oli tuolloin 43. Seurusteltiin 9 v, sitten kihloissa ½v ja nyt oltu naimisissa 17 v. Onnellisia ja rakastuneita edelleen.

Mutta sen neuvon antaisin että älkää hosuko, katselkaa rauhassa toimiiko suhde.

Vierailija
4/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, loistavaa...

olin itse 20 kun tapasin mieheni, joka oli tuolloin 43. Seurusteltiin 9 v, sitten kihloissa ½v ja nyt oltu naimisissa 17 v. Onnellisia ja rakastuneita edelleen.

Vierailija
5/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, loistavaa...

En ole tämä vastaaja mutta mielummin olisin onnellisesti naimisissa 17v hyvän miehen kanssa joka nyt olisi 70v kuin 40 vuotta naimisissa samanikäisen miehen kanssa ja laittaisin aaveelle aloituksia "mitä teen kun mieheni haukkuu mua huoraksi" tai "mitä teen kun mieheni jätti mut toisen naisen vuoksi".

Vierailija
6/6 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v tasolle (ihan diagnostisoitu vamma aivoissa) ja neitokainen siis parikymppinen, terve. Ovat kuitenkin kai ihan onnellisia yhdessä.... mutta, mutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi