Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö joka päivä huiveja ja koruja?

Vierailija
17.06.2010 |

Asustatko kotona ollessasikin itsesi huiveilla tai näyttävillä koruilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pelkästään kotona oloa varten, mutta en riisu asusteita kotiin tullessa.

Meikkaan myös lähes jopa päivä. Aina jos lähden postilaatikkoa kauemmas;)

Vierailija
2/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tekisin niin? :) Mun näyttävissä koruissa kun roikkuis tuota pikaa kymmenen kilon punnus, niin kaikki korvikset on vaihtuneet nappimalliin. Kaulakorut jätin pois samasta syystä+ moni niistä ei kestänyt lapsen kuolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aina kyllä korut.

Vierailija
4/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koruista tykkään ja niitä tulee käytettyä. Sormukset ei nyt niin näyttäviä ole, mutta niitä pidän useita. Kaulakoruja käytän myös jatkuvasti, useinmiten Kalevalaa tai jotain muuta perusketjua näyttävämpää.

Vierailija
5/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koruja. Korvakorut ja nenäkoru on koko ajan paikoillaan, muita koruja en käytä. (Tuli tuosta kymmenen kilon punnuksesta mieleen, että oma lapsi ei ole vielä repinyt kertaakaan lävistyksiäni, vaikka onkin niitä tutkaillut lähemmin joitakin kertoja, tuleeko se vaihe myöhemmin vai ei välttämättä ollenkaan?)

Vierailija
6/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala-korun Lapsi-koru roikkuu kaulassa yötä päivää, huiveja käytän lähinnä talvisin.

Vierailija
7/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se repiminen tule joillakin ollenkaan, eikä minunkaan lapseni ole koskaan tahallaan repinyt korujani. Tutki vain riipusta sen yhden kerran ja repäisi koko voimallaan ja siihen kokemukseen jäi mun riippuvat korvakorut. Niittenkin aika varmasti vielä tulee, samoin kuin kaulakorujenkin, kun palaan töihin eikä tarvitse harmitella, että kalliit korut on lapsen näpertelyn jäljiltä tahmaisia.

Vierailija
8/8 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huiveja en helteellä.

Olen aikuisena oppinut pitämään koruista ja ostankin niitä mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä