Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

amk-tutkinto hävettää

Vierailija
04.10.2005 |

valmistun nyt tradenomiksi ja hävettää sanoa ihmisille etten ole opiskellut yliopistossa.en aikoinani päässyt yliopistoon lukemaan kansantaloustiedettä(tiedän,olen ääliö) ja menin sitten amk:iin.nyt kuitenkin v..ttaa koska vanhat kaverit eivät kehtaa tuntea eivätkä sukulaisetkaan enää suostu tapaamaan minua,häpeäpilkkua.oliskohan mitään" helppoa" alaa yliopistossa jota minäkin voisin päästä opiskelemaan,vai pitääkö hävetä itseään koko loppuelämä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan jossain muualla. Itsetuntosi on jostain muusta syystä kadonnut jonnekin. Kyllä opiskelu varmasti kannattaa, mutta ensin kannattais keskustella vaikka psykologin kanssa miksi arvosi riippuu mielestäsi suorittamastasi tutkinnosta.

Mulla ei ole edes amk-tutkintoa vaan vanhentunut opistotutkinto, mutta ei se minusta huonoa ihmistä tee.

Vierailija
22/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä EI OLE provo,vaan ihan tosissani kysyin.kiitos että tosiaan olette saaneet minut pahoittamaan mieleni.otan anteeksipyyntöjä vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaava nimittää itseään vajaa-älyiseksi. Vaikka ei olisikaan provo, niin saako tästä rakentavaa keskustelua? Ei saa.

Vierailija:

että miksi aina vingutaan tota provoa, vaikka aiheesta saisi silti hyvän ja reaalisen keskustelun????? Mikä ongelma siinä on jos joku aloitus on kuvitteellinen kun se kuitenkin voisi olla totta? Kyllä täällä näkee että ihan tyhmiin aloituksiin ei tule edes lukijoita saati vastauksia. Pääasia on kai keskustelu, sama se mistä se viriää.

Vierailija
24/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kiitos,saitte minut entistä surullisemmaksi,toivottavasti olette ylpeitä siitä.mikä teidänlaisianne vaivaa?onko pakko olla aina ilkeä?

Vierailija
25/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kiltti ja LOPETA.vaikka olenkin tyhmempi kuin te niin olen silti ihminen.miksi ihmeessä tahdot ilkeillä minulle?eikö kysymys minun elämästäni ole sinun mielestäsi tarpeeksi arvokas?

Vierailija
26/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli sitten vitsi

Vierailija
27/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö/ettekö ta ihmiset osaa suhtautua toisiin kunnioittavasti mikäli nämä eivät ole teidän mielestänne yhtä arvokkaita kuin te?millä se arvo mitataan?taidat 30 olla julma ihminen?

Vierailija
28/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yleisesti Auta Meitä Kaikessa- sairaanhoitajiksi, syystä että monet vastavalmistuneista on työelämään tullessaaan aivan tumpeloita- on kovasti opiskeltu hoitoteidettä mutta käytännöstä ei ole hajuakaan.

T. vanhamuotoisen koulutksen saanut sh

Vierailija:

mä olen sairaanhoitaja AMK ja olen ainakin ylpeä siitä!!!

Vierailija
29/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun opiskelin sen perheen ja työn ohessa, vaikkakin nuoruuden haaveeni oli olla ekonomi. Sekin voi olla joku päivä saavutettu.

t:tradenomi

Vierailija
30/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan yleisesti Auta Meitä Kaikessa- sairaanhoitajiksi, syystä että monet vastavalmistuneista on työelämään tullessaaan aivan tumpeloita- on kovasti opiskeltu hoitoteidettä mutta käytännöstä ei ole hajuakaan.

Vierailija:

Vierailija
31/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan, että kommenttini oli vitsi T. 30

Vierailija
32/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sellainen olo että pakkohan tässä on yliopistoon mennä,vaikka vain siksi että voi näyttää kaltaisillenne ihmisille että maailmassa on monenlaisia ihmisiä joilla on ihmisarvo siinä missä teilläkin.en todella voi ymmärtää miten olette niiiiiiiiiin ahdasmielisiä ja ilkeitä.

Vierailija
33/42 |
04.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:sta valmistuneet sh:t. Liikaa teoriaa, ja liian vähän käytäntöä.

t. toinen vanhamuotoisen koulutuksen saanut sh

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
34/42 |
17.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nolottaa siksi, että musta tuntuu, että MULLE olisi yliopisto ollut parempi ratkaisu. Ja siis paremminkin ottaa päähän se, etten sitä tajunnut aikaisemmin!

Vierailija
35/42 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ketä hävettää olla tradenomi ja olen vielä miettinyt jatko-opintoja. 

Vierailija
36/42 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh.

Täällä yksi akateeminen, jonka kaikki esimiehet on olleet amk-taustaisia. Ketähän tässä pitäisi nolottaa? No ei ketään. 

Vierailija
37/42 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2013 klo 12:25"]

Täällä myös yksi ketä hävettää olla tradenomi ja olen vielä miettinyt jatko-opintoja. 

[/quote]

Ite oon tradenomi ja työkaveri kans. Ei hävetä yhtään. Ollaan molemmat kuorma-autokuskeja. Tradenomin hommia ei ole, joten lähinnä hävettää, että luin alaa, jolla ei ole töitä.

Vierailija
38/42 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas väsynyt provo. Ei jaksa ees kommentoida "asiaa"...

Vierailija
39/42 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2005 klo 10:25"]

valmistun nyt tradenomiksi ja hävettää sanoa ihmisille etten ole opiskellut yliopistossa.en aikoinani päässyt yliopistoon lukemaan kansantaloustiedettä(tiedän,olen ääliö) ja menin sitten amk:iin.nyt kuitenkin v..ttaa koska vanhat kaverit eivät kehtaa tuntea eivätkä sukulaisetkaan enää suostu tapaamaan minua,häpeäpilkkua.oliskohan mitään" helppoa" alaa yliopistossa jota minäkin voisin päästä opiskelemaan,vai pitääkö hävetä itseään koko loppuelämä?

[/quote]

Tämä nyt on hulluinta pitkään aikaan. Kaverit ei kehtaa tuntea, eivätkä sukulaisetkaan suostu tapaamaan???? Minkälaisia kavereita ja sukulaisia sinulla on??? Ei ole todellista.

Ei ihmisen arvoa tai älykkyyttä määritä se, mitä on on jossain koulussa opiskellut, tai missä on töissä. Sinäkö saisit sitten sitä arvostusta ja rakkautta lähimmäisiltäsi jos opiskelisit jotain "helppoa" yliopistossa?

Vierailija
40/42 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea kauppakorkeaan suoraan maisteriohjelmaan. :) Jotain lisäsuorituksia voi tulla kun ei ole kandia taustalla mutta saatat selvitä yhdellä ylimääräisellä kurssilla. Näin ainakin mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi